PDA

View Full Version : Just in time for Christmas...


meanjoecoop
12-24-2006, 11:24 AM
Your children will have hours of playtime with the new Matchbox COPS / NFL Special Edition playset. Kids can create their own DUI check point and simulate arrests with their favorite Bengals players.

http://i40.photobucket.com/albums/e206/meanjoecoop/hot-wheels.jpg

COMING SOON! Eric Steinbachs drunken party boat and Coast Guard vessel playset.

* Action figures, breathalyzer and 6 pack of 40 ounce Miller Beers sold seperately. Batteries not included.



:flap:

SteelCityMan786
12-24-2006, 11:25 AM
LOL!!!!!!

steelerbackr4life
12-24-2006, 11:45 AM
Yoy Yoy

MACH1
12-24-2006, 12:01 PM
BWAAAHAAAA :rofl:

tony hipchest
12-24-2006, 12:09 PM
:busted: damn. bengalfans are gonna have to break out with the picture of superbowl refs in yellow stripes again to combat this one! :rolleyes:

polamalufan43
12-24-2006, 12:17 PM
:busted: damn. bengalfans are gonna have to break out with the picture of superbowl refs in yellow stripes again to combat this one! :rolleyes:

Either that or steelers jerseys with ref stripes,

Oh well, Merry Christmas to all. I'm thinking about getting the Bengals a few get out of jail free cards, either that or some handcuffs that actually fit, lol.
~Polamalufan43:tt02:

HometownGal
12-24-2006, 02:41 PM
Your children will have hours of playtime with the new Matchbox COPS / NFL Special Edition playset. Kids can create their own DUI check point and simulate arrests with their favorite Bengals players.

http://i40.photobucket.com/albums/e206/meanjoecoop/hot-wheels.jpg

COMING SOON! Eric Steinbachs drunken party boat and Coast Guard vessel playset.

* Action figures, breathalyzer and 6 pack of 40 ounce Miller Beers sold seperately. Batteries not included.



:flap:

ROFLMAO!!! :toofunny: Underage groupies thrown in at no charge. :thumbsup:

steelerbackr4life
12-24-2006, 04:18 PM
after the end of this game I had to come back and look at that again Thank You for making me laugh

fansince'76
12-24-2006, 04:59 PM
That is too much - hysterical! Definitely brightened my mood after another ugly loss. :rofl:

stillers4me
12-24-2006, 05:02 PM
Wow.....anybody know where I can "get me" one of those?? :wink02:
(That's Cincy speak for "where may I obtain a set of those"!!)

SteelCityMan786
12-24-2006, 05:21 PM
Let the smack talk for next week and ending the Bengals Season begin.

stillers4me
12-24-2006, 05:29 PM
:wink02: Hey......how about dem Broncos??

skidboot
12-24-2006, 05:51 PM
LMFAO!

floodcitygirl
12-24-2006, 09:28 PM
Mine is sitting right here! It just makes me smile! :wink02:

3 to be 4
12-24-2006, 09:36 PM
I was laughing so hard when that PAT snap sailed away. Just thinking about all that Beer going up all those nostrils along the Ohio River.

stillers4me
12-24-2006, 11:24 PM
Well, look at that!! Santa left me a set of "them there" cars under the tree!

SteelCityMan786
12-24-2006, 11:52 PM
Well, look at that!! Santa left me a set of "them there" cars under the tree!

The Cincinnati Police arrested every member of the organization. Right down to the Paul Brown Stadium Janitors. LOL.

Stlrs4Life
12-26-2006, 07:45 PM
LOL!

polamalufan43
12-26-2006, 09:57 PM
OMG, they are taking away the concession stand workers!
And they just annouced that they are going to try and take the stadium itself....

~Polamalufan43:tt02:

SteelCityMan786
12-26-2006, 10:02 PM
OMG, they are taking away the concession stand workers!
And they just annouced that they are going to try and take the stadium itself....

~Polamalufan43:tt02:

The City is imploding the stadium and we will spread the rubble around to make way for their new seats.

polamalufan43
12-26-2006, 10:06 PM
The City is imploding the stadium and we will spread the rubble around to make way for their new seats.

WOOT WOOT, I gotta see this.

WHOA! There it goes!
Well, Paul Brown stadium it's been fun, We have had alot of wins in your walls.....

~Polamalufan43:tt02: