PDA

View Full Version : Prank the Falcons;


ChronoCross
03-11-2007, 12:04 AM
Vick Traded to Oakland

http://68.142.29.97/sports-ak.espn.go.com/nfl//Vicktradearticle.htm

Stillers#1
03-11-2007, 12:07 AM
huh? how did I miss this...is this for real?

fansince'76
03-11-2007, 12:17 AM
Nope - it's a fake, just by the IP address. Ran a WHOIS lookup on the IP address in the URL (68.142.29.97) anyway - it appears to be an external IP address of someone's home network. Sure as hell ain't ESPN. Good forgery, though.

Stillers#1
03-11-2007, 12:26 AM
Nope - it's a fake, just by the IP address. Ran a WHOIS lookup on the IP address in the URL (68.142.29.97) anyway - it appears to be an external IP address of someone's home network. Sure as hell ain't ESPN. Good forgery, though.

Yeah it is...the drop down menu's all work....lol.

ChronoCross
03-11-2007, 01:06 AM
you would think if he wanted to really trick people. He would of at least did a todays style 2007 copyright espn page. instead of a out of date copyright 2006 older style page.. But its funny.. Last year in the Giants forum a guy did one on Tiki Barber and omg did it get that board in a up roar because the guy did a really good job on Tiki being injured and out for the season before it even started with a up to date espn style and everything. And the IP on this one really sets it out to be a fraud.

fansince'76
03-11-2007, 01:10 AM
you would think if he wanted to really trick people. He would of at least did a todays style 2007 copyright espn page. instead of a out of date copyright 2006 older style page.. But its funny.. Last year in the Giants forum a guy did one on Tiki Barber and omg did it get that board in a up roar because the guy did a really good job on Tiki being injured and out for the season before it even started with a up to date espn style and everything. And the IP on this one really sets it out to be a fraud.

Absolutely - he could have at least figured out a way to spoof ESPN's domain name - the IP address was a dead giveaway. Unless of course ESPN is going on the cheap and leasing DSL lines from "SnappyDSL," LOL.

polamalufan43
03-11-2007, 11:16 AM
Good thing it's fake, I almost choked, then laughed my head off, when I read it

~Polamalufan43:tt02:

silver & black
03-11-2007, 07:51 PM
Good thing it's fake, I almost choked, then laughed my head off, when I read it

~Polamalufan43:tt02:

I did choke!