PDA

View Full Version : Most Stylish?


polamalufan43
04-11-2007, 07:04 PM
Okay, this is living proof I've lost my sanity to the offseason, but what steeler has the best and worst style?

Best- Hines Ward- doesn't need elaboration
Worst- O line, coming in flip=flops and shirts bigger than yourselfs can work for some people, you aren't them


~Polamalufan43:tt02:

PAMillerGrrl83
04-11-2007, 09:37 PM
Ehh I'm gonna go with Ben just because I think he has a good common sense of style, not too flashy and not overdone. Worst, Lord I dunno LoL a lot of the O-line.

tony hipchest
04-11-2007, 09:43 PM
warning! GIRL THREAD! :busted:

if this thread evolves to tom brady and manbags + manicures, im gonna :puke:

PisnNapalm
04-11-2007, 09:56 PM
Doesn't Hines get manicures?

polamalufan43
04-12-2007, 06:50 AM
warning! GIRL THREAD! :busted:

if this thread evolves to tom brady and manbags + manicures, im gonna :puke:

LOL
Yes Tony, us girls worry about other things besides football, :sofunny:

And yes, Hines gets manicures.

~Polamalufan43:tt02:

ARKIESTEEL
04-12-2007, 07:16 AM
Hell I always thought that Casey Hampton was cute....big ol love bear :jawdrop:

ARKIESTEEL
04-12-2007, 07:17 AM
Doesn't Hines get manicures?



Helps him hold on to the ball???? :dang:

lamberts-lost-tooth
04-12-2007, 04:34 PM
Gotta go with Dookie....no one sports a plumbers crack with more metrosexual pizzazz!!!

ARKIESTEEL
04-12-2007, 05:04 PM
Duce was pretty hot too in them gray sweet suits

Jeremy
04-12-2007, 05:16 PM
:drooling:

tony hipchest
04-12-2007, 05:19 PM
Gotta go with Dookie....no one sports a plumbers crack with more metrosexual pizzazz!!! :toofunny: lol

:moon:

lamberts-lost-tooth
04-12-2007, 05:28 PM
:toofunny: lol

:moon:

I think we have ruined this thread for the ladies!!!

tony hipchest
04-12-2007, 06:15 PM
I think we have ruined this thread for the ladies!!!

:banana: :cheers: :banana:

sorry ladies, carry on...

(wow, my 1st time to ever hijack a thread... it kinda feels good and liberating :chuckle: )

ARKIESTEEL
04-13-2007, 06:59 AM
What about Frenchy Fuqua that dude was pimped out