PDA

View Full Version : NEW NAME


bkogdichev
05-20-2007, 10:52 AM
I HAVE A NEW NAME FOR THE PITTBURG STEELERS, IT'S THE PIGGBURG SQUEELERS, YALL ARE A BUNCH OF PIGS!

PisnNapalm
05-20-2007, 11:20 AM
Wow... Did you think of that one yourself? http://www.bomberboys.com/Smilies/jerkit.gif

stillers4me
05-20-2007, 11:27 AM
I think this post steps over the line for Blast Furnace rules.........buh bye.........and BTW, it's PiggsburgH Squeelers.

polamalufan43
05-20-2007, 01:07 PM
:wave:

~Polamalufan43:tt02:

Borski
05-20-2007, 01:16 PM
wow...people still feel the need to type in all CAPS?

polamalufan43
05-20-2007, 01:17 PM
wow...people still feel the need to type in all CAPS?

It's a browns fan... it's part of their nature I guess:coffee:

~Polamalufan43:tt02:

Black@Gold Forever32
05-20-2007, 01:27 PM
Its a shame we won't get to read anymore great posts from this tool.lol

revefsreleets
05-20-2007, 03:03 PM
He didn't really get banned, did he?

Livinginthe past
05-20-2007, 05:50 PM
Im hoping this guy is of normal intelligence and is just pulling a 'Borat' on us.

These people don't really exist do they?

HometownGal
05-20-2007, 06:23 PM
I HAVE A NEW NAME FOR THE PITTBURG STEELERS, IT'S THE PIGGBURG SQUEELERS, YALL ARE A BUNCH OF PIGS!

Didn't your Mommy tell you not to swim in the punchbowl? :dang::dang:

http://www.dba-oracle.com/images/turd_in_punchbowl.jpg

TackleMeBen
05-20-2007, 06:31 PM
Didn't your Mommy tell you not to swim in the punchbowl? :dang::dang:

http://www.dba-oracle.com/images/turd_in_punchbowl.jpg

oh my that so reminds of the south park eppy with the christmas poo!!!!

touchdownward
05-20-2007, 07:04 PM
So browns fans really do exist. :yawn:

PAMillerGrrl83
05-20-2007, 08:56 PM
^^There are a few out there crawling around..its icky to discuss tho.