PDA

View Full Version : Steelers vs. 49ers Gameday Thread - 9/23/07


Pages : [1] 2

fansince'76
09-23-2007, 07:35 AM
Talk about the game here.

SteelCityMan786
09-23-2007, 10:16 AM
Another week, another Steelers Game. Time to start week 3!

HERE WE GO STEELERS HERE WE GO

:tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt:

TackleMeBen
09-23-2007, 11:48 AM
Another week, another Steelers Game. Time to start week 3!

HERE WE GO STEELERS HERE WE GO

:tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt: :tt:

i guess i cant say here we go 49ers....lol :sofunny::sofunny::sofunny:

Hines0wnz
09-23-2007, 11:52 AM
My first regular season live game today. No more Yahoo or search for radio broadcast. :flap:

Its clobbering time!!



:tt02:

TommyG
09-23-2007, 11:57 AM
Got to work today...but going to watch it on the little 2.5" TV.....Let's kick some niner tail.

Edman
09-23-2007, 12:03 PM
Another game, and some more evidence that the 2007 Steelers in terms of where they are as a team. My eyes will be on Ben this afternoon. He has a better defense than the Clowns and Bills to contend with today. Let's see how he fares. Also, let's see how the Steelers D handles Gore.

Go Steelers! Kick some Niner arse!

Kislik
09-23-2007, 12:05 PM
My first regular season live game today. No more Yahoo or search for radio broadcast. :flap:

Its clobbering time!!



:tt02:

Same with me this season, but this game is third for me :):tt02::tt02::tt02:

Usually after Spartak Moscow loss in soccer Steelers win and I stop being upset about this. Hope this rule will work again :)

Pittsburghfan
09-23-2007, 12:08 PM
I am ready I got my Santonio Holmes jersey on YAY!!! Its never been washed because i just got it and when the Steelers win a dont wash a thing. I am superstitious.

Hines0wnz
09-23-2007, 12:12 PM
I am ready I got my Santonio Holmes jersey on YAY!!! Its never been washed because i just got it and when the Steelers win a dont wash a thing. I am superstitious.

I have 86 on of course. :thumbsup:

The Duke
09-23-2007, 12:16 PM
I have 86 on of course. :thumbsup:

#43 and #7 on for me. :tt02:

Hines0wnz
09-23-2007, 12:18 PM
#43 and #7 on for me. :tt02:


That's 50? :flap:

The Duke
09-23-2007, 12:20 PM
That's 50? :flap:

lol, now I must get a Foote jersey and wear 3 jerseys at the same time :dang:

Pittsburghfan
09-23-2007, 12:37 PM
Even though its not a number 3 is the jersey Jeff Reed wears.

FastWillieParker39
09-23-2007, 12:40 PM
HERE WE GO STEELERS!!!! WOOO!!!!:tt02:

I'm wearing my Ben jersey like I do for every Sunday! :tt02:

The Duke
09-23-2007, 12:41 PM
Even though its not a number 3 is the jersey Jeff Reed wears.

Oh no, now I need 4 jerseys.....wait, I see a pattern here :toofunny:

crcsnail
09-23-2007, 12:44 PM
yay they are showing the game live in the uk !!!

Hines0wnz
09-23-2007, 12:48 PM
yay they are showing the game live in the uk !!!

Excellent!

Pittsburghfan
09-23-2007, 12:53 PM
ALMOST TIME BOYS!!! HERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!

SteelerManiacXLII
09-23-2007, 12:54 PM
:helmet::chicken::chicken::chicken::chicken:Here we go Steelers Here we go!:tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02 ::tt02::tt02::cheers::cheers::cheers::cheers::jamm in::helmet:

Dynasty
09-23-2007, 12:56 PM
Unanimous pick on Fox's pregame thing...

BritishSteel
09-23-2007, 01:00 PM
Hi there from a cold, overcast and windy Eastern England.

HERE WE GO!!!!

steelpinstripe72
09-23-2007, 01:01 PM
I've got the game here in Buffalo!! WOO!! Two weeks in a row, y'all. That's rare. Wearing #7 as usual. My parents aren't getting the game at home, though. They're getting Lions/Eagles instead. Come to think of it, I should probably call them and warn them about those uniforms. :toofunny:

Pittsburghfan
09-23-2007, 01:02 PM
HERE WE GO BURGH!!!!!!!!!!!!!!!!! WE CAN DO THIS!

MyCuz64Furness
09-23-2007, 01:02 PM
I'm stuck at work....:dang: Here's to an awesome win........:cheers::tt02::helmet:

Hines0wnz
09-23-2007, 01:02 PM
Unanimous pick on Fox's pregame thing...


ditto on ESPN.

Dynasty
09-23-2007, 01:04 PM
Hmmm... the STs let up a run that was a bit longer than I would have liked.

lamberts-lost-tooth
09-23-2007, 01:04 PM
Wearing #58 ...of course!!!!!!

Infamix
09-23-2007, 01:05 PM
whatsup everybody?????

nice tackle by taylor

The Duke
09-23-2007, 01:05 PM
Destroy alex smith!!

Dynasty
09-23-2007, 01:05 PM
Nice stop. I liked that gang tackle on Gore.

Dynasty
09-23-2007, 01:06 PM
Man! It looks like Farrior just fell downon that play

Infamix
09-23-2007, 01:06 PM
we need a stop here

Infamix
09-23-2007, 01:07 PM
SILVERBACK is BACK

Infamix
09-23-2007, 01:08 PM
we need to stop alex smith from rolling out

Dynasty
09-23-2007, 01:08 PM
We've gotta watch Smith on those Rollouts.

The Duke
09-23-2007, 01:08 PM
Too many first downs to start the game....

Dynasty
09-23-2007, 01:09 PM
tony smith killed him! on that tackle!! but that was a bad bad play by the D.

Infamix
09-23-2007, 01:10 PM
Vernon Davis is a beast, how did both tacklers get blocked though wtf

Dynasty
09-23-2007, 01:10 PM
I gotta get my jersey on... i think not wearing it might be bad luck!

Infamix
09-23-2007, 01:10 PM
I feel a sack coming here on 3rd

Hines0wnz
09-23-2007, 01:10 PM
Let's go.....3rd down stop.

Infamix
09-23-2007, 01:11 PM
OH shit almost on the corner blitz....good stop by the D

The Duke
09-23-2007, 01:11 PM
Yeah!! just a FG

Hines0wnz
09-23-2007, 01:11 PM
mmhmmm.....making Alex beat us with his arm. Steelers D wins that one.

Dynasty
09-23-2007, 01:11 PM
Hmm.. right when I put it on, Smith threw an incompletion... good to see them only get an FG.

Infamix
09-23-2007, 01:12 PM
Way too many first downs for my liking, the D needs to get Alex Smith off key before the second quarter, good stop regardless

The Duke
09-23-2007, 01:13 PM
Now do your magic Ben

ShutDown24
09-23-2007, 01:13 PM
Both Anthony Smith and Ryan Clark played HORRIBLE that first drive. That allowed the best actor in the league to score 3 points.

Infamix
09-23-2007, 01:14 PM
ALLEN ROSSUM MOTHA****A TD RETURN I LOVE YOU ALLEN

Liz
09-23-2007, 01:14 PM
ANHAHAHAHAHHICEEEEEEEEEEE RUNBACK

The Duke
09-23-2007, 01:14 PM
Rossum!!

Pittsburghfan
09-23-2007, 01:14 PM
GO ROSSUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAAA TOUCHDOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

touchdownward
09-23-2007, 01:14 PM
Alright, that was the only O-drive the 9ers get all day.:tt02:

Hines0wnz
09-23-2007, 01:15 PM
TOUCHDOWN!!!!!!!!! :tt02::tt02::tt02::tt02:

Dynasty
09-23-2007, 01:15 PM
Now do your magic Ben


It looks like ben wont have to!!! Nice runback by ROSSUM!!! I like that signing more and more every week!

4n2t0
09-23-2007, 01:15 PM
Where are all the Rossum doubters now? No more bitching?

OH YEAH BABY!

Crushzilla
09-23-2007, 01:15 PM
ROSSSUM!!!! THATS WHAT A TRADE IS!!!!!! ROSSUM!!!!

He was officially worth bringing in now.

Infamix
09-23-2007, 01:15 PM
Should we pick him up?

He has an axe!!!!

He has bud light though

LOL

ShutDown24
09-23-2007, 01:16 PM
WHO DOESN'T LIKE THE ROSSUM TRADE NOW?

I got ******* sick and tired of hearing people complain about the trade. So now all of you nay sayers can SHUT UP.

Kislik
09-23-2007, 01:16 PM
That's why we took him to the Team)))

steelpinstripe72
09-23-2007, 01:17 PM
Should we pick him up?

He has an axe!!!!

He has bud light though

LOL

He has Bud Light!

AND A CHAINSAW!

Also: Hel-lo, Allen Rossum! Woot!

Edman
09-23-2007, 01:17 PM
Now let's smother the Whiners! Come on D!

fansince'76
09-23-2007, 01:17 PM
STs are an asset instead of a liability for a change. It's a nice change.

The Duke
09-23-2007, 01:18 PM
Now stop em D!!

Infamix
09-23-2007, 01:18 PM
STs are an asset instead of a liability for a change. It's a nice change.

agreed...even reed is kick further. i like it alot

Dynasty
09-23-2007, 01:18 PM
It's nice to see him doing that for us, rather than last year, when his runbacks had a significant role in the loss to the falcons.

Dynasty
09-23-2007, 01:19 PM
Lol troy headbutted that Wr in the ass

Infamix
09-23-2007, 01:19 PM
Deshea townsend with the form tackle! Gore with a loss of yards, good play

Pittsburghfan
09-23-2007, 01:19 PM
I know why the D is doing bad
I forgot to style My hair all wacky oops

The Duke
09-23-2007, 01:20 PM
You ain't running on us Gore

MACH1
09-23-2007, 01:20 PM
Nice stop D!!

Dynasty
09-23-2007, 01:20 PM
The Defense is PUMPED on this drive!!!

The Duke
09-23-2007, 01:21 PM
Now do your magic Ben

lamberts-lost-tooth
09-23-2007, 01:21 PM
Holy Crap....stepped out to get some work done ...and Rossum runs one back!!!!!!!!!

Hines0wnz
09-23-2007, 01:21 PM
Okay, its Willie time!

Dynasty
09-23-2007, 01:21 PM
Now do your magic Ben

Agreed. :tt02:

Edman
09-23-2007, 01:22 PM
Great adjustment by the D on that drive. Niners went nowhere. :smile:

Time to see Ben and the offense!

Pittsburghfan
09-23-2007, 01:22 PM
YEAH! GO OFFENSE! GET PUMPED GET PUMPED!

Dynasty
09-23-2007, 01:23 PM
I think that FOX has a bit of steelers bias... Even their robot guy is black and gold.

The Duke
09-23-2007, 01:23 PM
Nice willie

MACH1
09-23-2007, 01:23 PM
Nice run willie

Dynasty
09-23-2007, 01:23 PM
Wooooooooooooooooooooo! Nice run by Willie!

MACH1
09-23-2007, 01:24 PM
chit chit chit

Hines0wnz
09-23-2007, 01:24 PM
Well that sucked azz. :banging:

Dynasty
09-23-2007, 01:25 PM
Damnit... Nice play by the '9ers D. Too bad it ended up badly for us.

MACH1
09-23-2007, 01:25 PM
come on D hold em

Tim
09-23-2007, 01:25 PM
Really gotta protect better if you're gonna run play action on first down.

Infamix
09-23-2007, 01:25 PM
if they try and throw it gonna get picked

The Duke
09-23-2007, 01:26 PM
Holds them to another FG

Hines0wnz
09-23-2007, 01:26 PM
hold'em D

Infamix
09-23-2007, 01:26 PM
oh man...vernon davis is going to give us problems today

MACH1
09-23-2007, 01:26 PM
Son of a .........

Infamix
09-23-2007, 01:28 PM
wtf troy

Hines0wnz
09-23-2007, 01:28 PM
heehehehe.....Troy

Hines0wnz
09-23-2007, 01:29 PM
Frank Gore meet Casey Hampton

Dynasty
09-23-2007, 01:29 PM
Nice stop D!

Hines0wnz
09-23-2007, 01:30 PM
Another D stand.


Come on Ben! :tt02:

Infamix
09-23-2007, 01:30 PM
The fact that they can't capatalize on that turnover shows that we can probably take this game, if the offense can put up some points

Dynasty
09-23-2007, 01:30 PM
Is it weird at all that they're talking Hampton up so much?

Edman
09-23-2007, 01:31 PM
Steelers D came to play today. They are for real.

No more hiccups! Time for the O to pick up the slack.

Infamix
09-23-2007, 01:31 PM
Is it weird at all that they're talking Hampton up so much?

probably cause big tony is down there, but yeah he needs a lil attention he deserves it

Hines0wnz
09-23-2007, 01:31 PM
Is it weird at all that they're talking Hampton up so much?

Doesnt he deserve some air time since Williams of SD got faced last week against NE?

ShutDown24
09-23-2007, 01:34 PM
Were having the same fricking problem on offense as we did last week. Only two plays have been run but listen...

Arians is a MORON. THE STEELERS PERSONNEL IS MUCH BETTER THAN THE 49ers! GIVE THE BALL TO WILLIE. WE ARE TRYING TO DO ALL THIS PASSING BS INSTEAD OF JUST DOMINATING.

If we simply handed the ball off and passed when necessary we would have scored more points last week and would have kept that drive alive. IT'S REDICULOUS. DON'T MAKE IT HARDER THAN IT HAS TO BE. Good god, so stupid!

Infamix
09-23-2007, 01:35 PM
Ben with some nice moves, the o line needs to block though!!!!!

midevil77
09-23-2007, 01:36 PM
lol hi everyone

Infamix
09-23-2007, 01:37 PM
Isn't Parker starting to get those consistant carries that so many steeler fans complain about?

Infamix
09-23-2007, 01:38 PM
I'm not liking the offense rightnow, but it's not Ben's fault. The line needs to block

Hines0wnz
09-23-2007, 01:38 PM
stutter..........stutter...............

Infamix
09-23-2007, 01:39 PM
LOL was that a monkey on special teams?

Hines0wnz
09-23-2007, 01:39 PM
lol hi everyone


Hello and welcome!

The Duke
09-23-2007, 01:39 PM
nICE B Mac. Special teams are doing good

BritishSteel
09-23-2007, 01:39 PM
Nice job from McFadden - The Beast with another great punt!

ShutDown24
09-23-2007, 01:42 PM
Has anyone noticed that Troy has had three offsides this season? That is really starting to annoy me.

Hines0wnz
09-23-2007, 01:42 PM
Quick 3 and out here so the D can rest and the O can get some rhythm.

Infamix
09-23-2007, 01:43 PM
Has anyone noticed that Troy has had three offsides this season? That is really starting to annoy me.

It wouldn't bother me, if he was making more plays

WisconsinSteelerMan
09-23-2007, 01:43 PM
Help... I lost my stream through DVE.com... Might be because I am out of town... where else can I go to get a stream from out of town!!! Help!

Mike in La Crosse, WI

Infamix
09-23-2007, 01:44 PM
ryan clark with a nice whack. clark does make hard hits but if smith was there OUCH

msafford
09-23-2007, 01:45 PM
Help... I lost my stream through DVE.com... Might be because I am out of town... where else can I go to get a stream from out of town!!! Help!

Mike in La Crosse, WI

www.970theburgh.com

WisconsinSteelerMan
09-23-2007, 01:45 PM
Thank you!!!!

Dynasty
09-23-2007, 01:46 PM
Ughh... that could have been a huge sack, but i think Farrior missed the Tackle.

BritishSteel
09-23-2007, 01:47 PM
Jeez - 66 yard punt!!!

msafford
09-23-2007, 01:47 PM
ur welcome! :)

Hines0wnz
09-23-2007, 01:48 PM
Jeez - 66 yard punt!!!


That was huge. :jawdrop:

The Duke
09-23-2007, 01:49 PM
great way of using the tight ends

Infamix
09-23-2007, 01:50 PM
Parker with a nice cut

Infamix
09-23-2007, 01:52 PM
Our offense is slacking big time: expect that to change after half-time adjustments are made

BritishSteel
09-23-2007, 01:52 PM
O spluttering to get much to work today.

Pittsburghfan
09-23-2007, 01:53 PM
COMEON Offense the D needs a rest!

Steeler in Carolina
09-23-2007, 01:54 PM
Let's go defense

The Duke
09-23-2007, 01:55 PM
Nice pressure

Steeler in Carolina
09-23-2007, 01:55 PM
Anyone see those ugly Eagle uniforms? I thought ours was bad last week, but the Eagles are much worse.

Steeler in Carolina
09-23-2007, 01:56 PM
OK. Getting the ball back.

The Duke
09-23-2007, 01:56 PM
Now do something Ben!!

Hines0wnz
09-23-2007, 01:59 PM
Its time for the O to make some plays.

Steeler in Carolina
09-23-2007, 01:59 PM
Another guy going out on a stretcher. Some guy from Houston. Does not look good.

Infamix
09-23-2007, 01:59 PM
i aint likin it

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:00 PM
Almost a nice run by Wilson.

The Duke
09-23-2007, 02:00 PM
That could've been a good play

Infamix
09-23-2007, 02:01 PM
wow talk about some power from parker!!

The Duke
09-23-2007, 02:01 PM
ok, just give the ball to willie....

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:01 PM
Now that's a nice run. Go Willie

SteelShooter
09-23-2007, 02:01 PM
Hi all!

Rossum and ST's is looking good!

Just need Ben to get the groove going.......but we typically start out a little slow, no worries.

Oh!

The game is ACTUALLY televised here in coastal Mississippi! This is GREAT!

Tim
09-23-2007, 02:01 PM
Saved again by Willie.

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:02 PM
If anyone cares, Baltimore knocked Linart out of the game.

BritishSteel
09-23-2007, 02:02 PM
:jawdrop:

Gold lame rarely works on sports uniforms. Makes our throwback look refined.



Anyone see those ugly Eagle uniforms? I thought ours was bad last week, but the Eagles are much worse.

SteelShooter
09-23-2007, 02:03 PM
Defensive flag....we needed that!

The Duke
09-23-2007, 02:04 PM
Now we're talking

SteelShooter
09-23-2007, 02:04 PM
GREAT catch Heath!!!!!!!

We're moving now!

BritishSteel
09-23-2007, 02:04 PM
This is a better drive.

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:05 PM
nice pass.

Tim
09-23-2007, 02:05 PM
Will someone please throw a block or something on these play-action plays.

SteelShooter
09-23-2007, 02:05 PM
Come on O-Line!

Infamix
09-23-2007, 02:06 PM
You gotta love fast Willie

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:06 PM
just keep giving it to willie

SteelShooter
09-23-2007, 02:06 PM
WILLIE!!!!!!!!!! Woot!

Without that shoestring trip-up, he would've gone for 5 to 8 more yards

BritishSteel
09-23-2007, 02:07 PM
FWP is having a huge game

SteelShooter
09-23-2007, 02:07 PM
Willie is taking the quick strikes and the hard yards.....you HAFTA love that guy

Infamix
09-23-2007, 02:09 PM
Yeah Willie is very underrated, not among analysts but amongst fans from opposing teams.

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:09 PM
Need to punch this one in.

Pittsburghfan
09-23-2007, 02:10 PM
Lions are getting walloped by the Eagles 35-7 last i knew.

The Lions are probably still laughing at the Eagles Uniforms while the Eagles play.

The Duke
09-23-2007, 02:10 PM
When you think about it Ben isn't doing bad, he's 4/5 on his passes, the o line just needs to block

Hines0wnz
09-23-2007, 02:10 PM
Its TD time!


Hines or Heath!!


(Willie too but hes not on my fantasy team :flap:)

BritishSteel
09-23-2007, 02:10 PM
They may look like Earth Wind and Fire, but the Eagles are handing the Lions their ass today.

Hines0wnz
09-23-2007, 02:10 PM
When you think about it Ben isn't doing bad, he's 4/5 on his passes, the o line just needs to block

And knock off the cutsie pass plays.

SteelShooter
09-23-2007, 02:11 PM
HINES!! WOOT!

Great Gadget Play!

BritishSteel
09-23-2007, 02:11 PM
Woooooooo - Direct snap!!!!!

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:12 PM
Need to run Willie down here.

Infamix
09-23-2007, 02:12 PM
JEREME TUMAN! TD! FROM THE DEAD!

Dynasty
09-23-2007, 02:12 PM
TOUCHDOWN TUMAN!!!

The Duke
09-23-2007, 02:12 PM
Tuman!!

Tim
09-23-2007, 02:12 PM
Exxxxcellllent

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:12 PM
Tuman will work as well!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SteelShooter
09-23-2007, 02:12 PM
Jerame!! YeeeeeeeeeeeeeHawwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!

Edman
09-23-2007, 02:12 PM
The O-Line(Simmons in particular) looking like crap. Several blown up plays were the results of him being blown off the line. The fumble, the sacks...

And as I say that Ben throws a touchdown. :sofunny:

Hines0wnz
09-23-2007, 02:12 PM
TOUCHDOWN TUMAN!!!!!!!!!

:tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02:

BritishSteel
09-23-2007, 02:13 PM
TD pass to JT!!!!

Steelers
09-23-2007, 02:14 PM
TD to Tuman!

Pittsburghfan
09-23-2007, 02:14 PM
Good Snap , Ball down, the Kick is on its way, The kick is up, JEFF REED'S KICK IS GOOD!

Infamix
09-23-2007, 02:15 PM
The improvement the Steelers has made is evident, now they need to work on playing in the begining of the game like they do near halftime

Preacher
09-23-2007, 02:15 PM
Hey all..

Game is a little tightwer then we thought eh?

Sure is nice to see that TD

Preacher
09-23-2007, 02:16 PM
Ahem...

I heard that Rossum ran the ball back for a TD!!

SteelShooter
09-23-2007, 02:16 PM
35-7 Philly is dominating Detroit today

Dynasty
09-23-2007, 02:16 PM
Looks like the team is stepping it up... I'm glad we get it back at the half.

BritishSteel
09-23-2007, 02:16 PM
Rossum Smacks the SF returner!!!!!

All-action!!

Hines0wnz
09-23-2007, 02:16 PM
Willie has 76 yards on 10 carries........geez.

Hines0wnz
09-23-2007, 02:17 PM
Ahem...

I heard that Rossum ran the ball back for a TD!!

Yes indeed he did. :bouncy:

Steeler in Carolina
09-23-2007, 02:17 PM
Kevin Curtis is having a monster day for the Eagles. 180 yds and 3 tds.

Infamix
09-23-2007, 02:17 PM
The commutators in this game are suprisingly tolerable, actually they are good

SteelShooter
09-23-2007, 02:18 PM
Hey all..

Game is a little tightwer then we thought eh?

Sure is nice to see that TD



Hey there Preach! Yes Sir! Rossum ran one back and Tuman caught a TD! A little irregular, but we're getting the points. We just need the O-Line to be a little more consistent and this thing could be all wrapped up.

How have you been?

Preacher
09-23-2007, 02:19 PM
Nice D

Dynasty
09-23-2007, 02:19 PM
Kevin Curtis is having a monster day for the Eagles. 180 yds and 3 tds.

I'm glad nobody in my fantasy football league has him.

Infamix
09-23-2007, 02:19 PM
lol I'm so afraid of those long passes because of last year

Hines0wnz
09-23-2007, 02:20 PM
Maybe Alex should have been playing Madden '08 instead of Halo 3 this past week. :sofunny:

http://sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2007/09/19/SP6JS8JMG.DTL

Preacher
09-23-2007, 02:20 PM
Hey there Preach! Yes Sir! Rossum ran one back and Tuman caught a TD! A little irregular, but we're getting the points. We just need the O-Line to be a little more consistent and this thing could be all wrapped up.

How have you been?


Doing good.... in NJ right now... Unvieiling of my father in law's tombstone.

Watching this on SOPcast....

in between having to run downstaris for a few minitues.

Hines0wnz
09-23-2007, 02:21 PM
Kevin Curtis is having a monster day for the Eagles. 180 yds and 3 tds.

I'm glad nobody in my fantasy football league has him.


One game wonder.

Steelers
09-23-2007, 02:23 PM
We get the ball this half, right?

Infamix
09-23-2007, 02:23 PM
good...my green bay over chargers upset is happening

The Duke
09-23-2007, 02:23 PM
We get the ball this half, right?

yes, and rossum will run it back for a TD again :tt02:

Pittsburghfan
09-23-2007, 02:24 PM
We get the ball this half, right?

You are correct my fine sir.

NOW KICK SOME BUTT STEELERS!!!!!!:tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02: :tt02::tt02::tt02:

Edman
09-23-2007, 02:24 PM
The Steelers took the Niners' best shots. It's over second half. Bank on it. I'll facedesk if it doesn't go that way.

SteelShooter
09-23-2007, 02:24 PM
Doing good.... in NJ right now... Unvieiling of my father in law's tombstone.

Watching this on SOPcast....

in between having to run downstaris for a few minitues.

Congrats on the SOPCAST feed....sorry for the travel circumstances however.

I'm just glad to be home. Uncle Sam's Canoe Club has had me on travel...but it was productive.

msafford
09-23-2007, 02:25 PM
a BIG thank you goes out to whoever posted about online games a while back. being in NW Ohio, it's all about the Lions and Clowns.

Stillers43
09-23-2007, 02:25 PM
Nice half! Keep giving Willie the ball!

Infamix
09-23-2007, 02:26 PM
uhh lions are making a comebcak. i swear im bad luck for the eagles lol, i just switch to it and its a 93 yard td slant to roy williams

SteelShooter
09-23-2007, 02:26 PM
good...my green bay over chargers upset is happening

Yes it's happening. Unfortunately, I had to play Rivers and LT in my league....not too happy since the guy I'm playing today has McNabb :banging:

SteelShooter
09-23-2007, 02:27 PM
159yds and 2 TD's!!!!! Rivers is looking up!

Lt only has 23yds though ugh!

Infamix
09-23-2007, 02:28 PM
Yes it's happening. Unfortunately, I had to play Rivers and LT in my league....not too happy since the guy I'm playing today has McNabb :banging:

haha damn...I don't play fantasy because I want everyone else to suck except the Steelers LOL unrealistic thinking i know

steelpinstripe72
09-23-2007, 02:29 PM
Even the field at the Eagles game....LMAO, wtf were they thinking when they did that??

Atlanta Dan
09-23-2007, 02:29 PM
We get the ball this half, right?

Yep

Three observations:

1. That 49ers punter booms them like I was led to believe Sepulveda would

2. The effort by Fox to turn "Goose" into a sidelines reporter star makes me glad most Steelers games are on CBS

3. The Steelers throwback jerseys are not for everyone, but they are unquestionably better than those butt ugly yellow & blue throwbacks the Eagles are wearing (Fox said the Lions comeback is because they quit laughing at teh Eagles jerseys:sofunny:)

Need a drive to start the second half to get a good working margin

Infamix
09-23-2007, 02:29 PM
did anyone see Joeseph Addais td run? it was more like a td jump...it looked better than reggie bush's hops.

The Duke
09-23-2007, 02:30 PM
uhh lions are making a comebcak. i swear im bad luck for the eagles lol, i just switch to it and its a 93 yard td slant to roy williams

the shootout of the week is going to be this game...

Infamix
09-23-2007, 02:30 PM
Yep

Three observations:

1. That 49ers punter booms them like I was led to believe Sepulveda would

2. The effort by Fox to turn "Goose" into a sidelines reporter star makes me glad most Steelers games are on CBS

3. The Steelers throwback jerseys are not for everyone, but they are unquestionably better than those butt ugly yellow & blue throwbacks the Eagles are wearing (Fox said the Lions comeback is because they quit laughing at teh Eagles jerseys:sofunny:)

Need a drive to start the second half to get a good working margin

I laughed when I heard that comment about the Eagles' jerseys,,,,I can't even watch that game for more than 5 minutes, my eyes start to hurt

Hines0wnz
09-23-2007, 02:31 PM
uhh lions are making a comebcak. i swear im bad luck for the eagles lol, i just switch to it and its a 93 yard td slant to roy williams

I saw that and needed it, he's my starting WR. :bouncy:

SteelShooter
09-23-2007, 02:31 PM
did anyone see Joeseph Addais td run? it was more like a td jump...it looked better than reggie bush's hops.

It looked painful to me...that bounce he took, wow!

Infamix
09-23-2007, 02:31 PM
I saw that and needed it, he's my starting WR. :bouncy:

Isn't it funny though? He's not even that fast yet he burned the whole secondary

Infamix
09-23-2007, 02:32 PM
It looked painful to me...that bounce he took, wow!

Yep...he's going to feel it in the ass tomorrow morning (no homo)

Hines0wnz
09-23-2007, 02:32 PM
It looked painful to me...that bounce he took, wow!

I believe I looked like :jawdrop: when I saw that.

Hines0wnz
09-23-2007, 02:33 PM
Isn't it funny though? He's not even that fast yet he burned the whole secondary

I'm guessing the Eagles were doing a run blitz. Oops.

SteelShooter
09-23-2007, 02:34 PM
Yep...he's going to feel it in the ass tomorrow morning (no homo)

:rofl: :heha: :rofl: :heha: :rofl: :heha: :busted: LMAO!!!!!!!!!!!! :busted: :heha: :rofl: :heha: :rofl: :heha: :rofl:

SteelShooter
09-23-2007, 02:35 PM
Alrighty then.......getting ready for the 2nd half!

Infamix
09-23-2007, 02:35 PM
the lions need to learn how to tackle....I don't think I've seen more missed tackles since tiki against the chiefs

SteelShooter
09-23-2007, 02:36 PM
Oooopsie!

No probs Rossum....you'll get it next time Bro.

SteelShooter
09-23-2007, 02:36 PM
Willie is coming out strong.....................................Cool!

Infamix
09-23-2007, 02:37 PM
I know Ben has always been mobile but he looks faster to me this year

SteelShooter
09-23-2007, 02:37 PM
Now that was just cool!

Hines0wnz
09-23-2007, 02:37 PM
Big Ben rumbles for a 1st down!

Tim
09-23-2007, 02:37 PM
Heh.. nice little run by Ben

tony hipchest
09-23-2007, 02:38 PM
i think the 49ers are gonna use alot of play action and start chucking the ball all over the field.

need a good long drive and help keep our d off the field. they may be doing alot of running around. d clamped down on davis pretty good in the 2nd corner.

willie can run the ball all day. i dont think hes on a pitch count this week either.

SteelShooter
09-23-2007, 02:39 PM
Mannnnnnnnnn....................Willie is really working those tough yards. I am soooo impressed with this guy, week in and week out!

Hines0wnz
09-23-2007, 02:40 PM
Damn what a play by Ben.

SteelShooter
09-23-2007, 02:41 PM
I know Ben has always been mobile but he looks faster to me this year

He and V. Young are similar to me. They are both so tall, with those super long legs. They do not look as though they are running that fast, but their strides are a couple of yards each step.

Infamix
09-23-2007, 02:41 PM
Mannnnnnnnnn....................Willie is really working those tough yards. I am soooo impressed with this guy, week in and week out!

Me too...but Ben is impressing me alot as well. That was a great play he just made

The Duke
09-23-2007, 02:41 PM
Miller Time!!

Infamix
09-23-2007, 02:41 PM
WHAT A CATCH!

Steelers
09-23-2007, 02:42 PM
HEATH!!!!! x 2

SteelShooter
09-23-2007, 02:42 PM
Heath is lighting it up now!!!!!

Dynasty
09-23-2007, 02:42 PM
It's Miller Time!!!

Tim
09-23-2007, 02:42 PM
Wow... sweet catch by Heath.

SteelShooter
09-23-2007, 02:42 PM
Uh-Oh..............did he get both feet in?

Tim
09-23-2007, 02:42 PM
Drat.. only one foot in.

Infamix
09-23-2007, 02:43 PM
yup 49ers will win that challenge....i didn't even see that

tony hipchest
09-23-2007, 02:43 PM
heath miller had no business catching that ball!

his best catch as a steeler yet.

too bad its being challenged.

that was beautiful and it will be over turned.

SteelShooter
09-23-2007, 02:43 PM
Nope......it'll go back. Dagnabbit!

That's alright. We're getting our groove on now. This is just longer that their D stays on the field and ours rests.

Steelers
09-23-2007, 02:44 PM
Was he forced out?!

Preacher
09-23-2007, 02:44 PM
Nope...

Not a catch!

Heck of a play though

Preacher
09-23-2007, 02:45 PM
heath miller had no business catching that ball!

his best catch as a steeler yet.

too bad its being challenged.

that was beautiful and it will be over turned.

Yep.

BUt it shows that he is the TE we thought he could be when he was drafted. What a play.

jjpro11
09-23-2007, 02:45 PM
how bout some freakin interference!!!!! he didnt even look for the ball

SteelShooter
09-23-2007, 02:46 PM
I just checked the Philly-Detroit game...I should've started R. Williams in my Fantasy league. He now has 167 yds and a TD. Marvin Harrison isn't doing too much for me!

Preacher
09-23-2007, 02:46 PM
Ben seems to be playing pretty well too. Hopefully, teams will not be able to hang with us....

Dynasty
09-23-2007, 02:46 PM
Ooh would have been nice to see Ward make that.