PDA

View Full Version : Steelers vs. Jets Gameday Thread - 11/18/07


Pages : 1 2 3 [4] 5

Preacher
11-18-2007, 06:34 PM
was that a quick flash of Holmes getting attention on the sideline?

It looked like an adjustment. that is all.

RunWillieRun
11-18-2007, 06:34 PM
Great sense by troy to not touch the ball!

acemobsoldier
11-18-2007, 06:34 PM
interception...................

silver2000svt
11-18-2007, 06:34 PM
It pains me to have to cheer for two former UNC players... Willie and Reed... Good thing is at least Willie hates UNC as much as I do... Maybe being an N.C. State grad has something to do with my feeling, not sure... :)

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:35 PM
ASK AND YOU SHALL RECEIVE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Got to love it.

Infamix
11-18-2007, 06:35 PM
Since when did Parker think he's a power back? I see alot of open outside but he chooses to bust through the middle, or rather attempt to

stlrtruck
11-18-2007, 06:35 PM
Let's go ARIANS - it's time to open up the playbook a little bit!!!!

Score a TD

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:35 PM
Got to get a good pass here.

Edman
11-18-2007, 06:35 PM
Run Run Pass...:coffee:

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:35 PM
SHIT...........RUN, RUN, PASS........here we go. Am I the only one against this?

stlrtruck
11-18-2007, 06:35 PM
I think Willie just needs to change his cleats

Preacher
11-18-2007, 06:36 PM
I REALLY get the feeling that they are holding back... for SOME reason.

Why are we running like we have already won the game?

RunWillieRun
11-18-2007, 06:36 PM
It pains me to have to cheer for two former UNC players... Willie and Reed... Good thing is at least Willie hates UNC as much as I do... Maybe being an N.C. State grad has something to do with my feeling, not sure... :)


I know what you mean about UNC....I go to DUKE!!!

Preacher
11-18-2007, 06:36 PM
SHIT...........RUN, RUN, PASS........here we go. Am I the only one against this?

I got your back! :jammin::jammin:

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:36 PM
Come on guys, if you have that much of a problem remebering the count, REPEAT IT IN YOUR HEAD!

BlastFurnace
11-18-2007, 06:36 PM
C'mon guys....this is our chance to put the game away!

Edman
11-18-2007, 06:36 PM
Time for Ben to work his magic...3rd and Long...come on, Ben.

The Duke
11-18-2007, 06:37 PM
damn!

RunWillieRun
11-18-2007, 06:37 PM
Way to SUCK BEN!!!!

acemobsoldier
11-18-2007, 06:37 PM
run run pass is really annoying right now then false start wow..........

stlrtruck
11-18-2007, 06:37 PM
OMG!!!!! Ben you've got to know better! RUN

Glace
11-18-2007, 06:37 PM
Unbelievable...

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:37 PM
Run, run, pass = Fumble by Roethlisberger

Sharkissle29
11-18-2007, 06:37 PM
way to go colon

silver2000svt
11-18-2007, 06:37 PM
And our steelers are right back... man, i have no finger nails left

Infamix
11-18-2007, 06:37 PM
why did i see that coming?

Edman
11-18-2007, 06:37 PM
:banging::banging::banging::banging::banging::bang ing:

BlastFurnace
11-18-2007, 06:37 PM
sigh..........................

OneForTheToe
11-18-2007, 06:37 PM
nice blocking. that is why bwe ran two plays in a row. we can't pass block.

RunWillieRun
11-18-2007, 06:37 PM
This one's on ben if we don't pull it out

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:38 PM
SHIT...........RUN, RUN, PASS........here we go. Am I the only one against this?

I'm against it to. I'd rather they try to catch them off guard. When they think we're going to pass, we run, if they think we'll run, then pass.

stlrtruck
11-18-2007, 06:38 PM
Let's go DEFENSE DO IT AGAIN!!!

D-FENSE
D-FENSE
D-FENSE

tony hipchest
11-18-2007, 06:38 PM
5 sacks and a fumble to a piece of shit team.

WTF

Hines0wnz
11-18-2007, 06:38 PM
Don't you think that he might be part of the problem this game?

Remember the Denver game when the Broncos had the worst run D coming in? Guess what the Jets are ranked coming into this game and coming off a bye week. It is obvious they planned to make Ben beat them. Willie, Najeh, Kerry, Jerome, Barry, Franco, Rocky etc. cannot run through everyone nor can they make imaginary holes appear in a D line. Its almost as if people think Willie takes games off when its not the easy an explanation. The Jets worked on their run D during the bye week and have done a nice job. But that's Willie's fault.

acemobsoldier
11-18-2007, 06:38 PM
wow thats awesome fumble...........

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:38 PM
I got your back! :jammin::jammin:

THANK YOU!!! :cheers:

Preacher
11-18-2007, 06:38 PM
You know... we are just letting them hang around. It is dangerious when we do that.

We are trying to run out the clock... but our O Coord. doesn't realize we don't have the O line and big back to do that anymore. We are a different team.

BlastFurnace
11-18-2007, 06:38 PM
Why this team struggles so much with bad teams is beyond me.

silver2000svt
11-18-2007, 06:38 PM
I know what you mean about UNC....I go to DUKE!!!

I'm still in Raleigh... well, actually Morrisville...

tony hipchest
11-18-2007, 06:39 PM
SHIT...........RUN, RUN, PASS........here we go. Am I the only one against this?


no :dang:

Preacher
11-18-2007, 06:40 PM
I don't like the score, the time, and the team with the ball...

We need a play.

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:40 PM
COME ON DEFENSE! SHUT THEM DOWN!

tony hipchest
11-18-2007, 06:41 PM
need 2 stops

BlastFurnace
11-18-2007, 06:41 PM
4 down territory again guys.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:41 PM
STUCK HIS ASSSS!!!!! SILVERBACK!!!!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:41 PM
NICE WORK SILVERBACK!

The Duke
11-18-2007, 06:41 PM
damn, harrison is too much of a beast!

Glace
11-18-2007, 06:41 PM
Yeah, we don't have that mythical 10 point lead...we can't run-run-pass yet!!!

Preacher
11-18-2007, 06:41 PM
Nice job HARRISON.

What a MONSTER.

RunWillieRun
11-18-2007, 06:41 PM
Harrison with the HUGE TACKLE!!!!


DEFENSIVE MVP!!!!

Infamix
11-18-2007, 06:41 PM
James Harrison is so damn strong

tony hipchest
11-18-2007, 06:41 PM
lol. sounds like a home game on 3rd and 2

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:41 PM
4th and OUT BABY!!!!!!!

Infamix
11-18-2007, 06:41 PM
nice...time for the offense to break out

acemobsoldier
11-18-2007, 06:41 PM
nice stop d..........

Edman
11-18-2007, 06:42 PM
The run, run, pass bullshit pisses me off too. Open up the O Arians!

It also doesn't that Ben is playing like crap.

Preacher
11-18-2007, 06:42 PM
Great Job Pittsburgh..


NOW PUT THE BALL IN THE ENDZONE

RunWillieRun
11-18-2007, 06:42 PM
Okay...we got the ball back....now LETS FINISH THIS THING!!!!

NO STUPID PLAYS!!!

OneForTheToe
11-18-2007, 06:42 PM
I need the paddles. ........ clear .........

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:42 PM
Townsend is playing one helluva game today.

BlastFurnace
11-18-2007, 06:42 PM
C'mon Arians...go for it now! Put this team away!

acemobsoldier
11-18-2007, 06:42 PM
nice 4 and out..............

tony hipchest
11-18-2007, 06:42 PM
a big W.H.E.W.

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:42 PM
FIRST DOWN STEELERS! They have to score and run out the clock.

LS43
11-18-2007, 06:43 PM
Omg, why why, our O- Line really have to show themselves a little more, that was an unnessecary fumble, on an unnessesary time, god dammit, we really need Polamalu to come up with a big hit and make them fumble, and then we need Fast Willie to come up with a big run, and a good solid pass to H.Ward or Holmes right now!

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:43 PM
JETS called TO while clock wasn't running? Dumb.

Preacher
11-18-2007, 06:43 PM
ARIANS.........


YOUR KILLING ME!!!! YOU ONLY GOT A 3 POINT LEAD

OneForTheToe
11-18-2007, 06:43 PM
We need some first downs here fellows.

RunWillieRun
11-18-2007, 06:43 PM
lets not have this:

parker for 1yrd
parker for 0yrds
Ben sacked for -4yrds

Edman
11-18-2007, 06:44 PM
Run Run Pass. Cowher Ball. Play not to lose.

Infamix
11-18-2007, 06:44 PM
a big W.H.E.W.

We Have to End with a Win

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:45 PM
O-LINE! DO YOU MIND BLOCKING!

Glace
11-18-2007, 06:45 PM
Fire arians....

lol

OneForTheToe
11-18-2007, 06:45 PM
O'line dam you to hell

RunWillieRun
11-18-2007, 06:45 PM
:dang: :dang:

The Duke
11-18-2007, 06:45 PM
6 sacks to a team that had 7 in the whole season, unbelievable

silver2000svt
11-18-2007, 06:45 PM
OMG... willie you should be shot for posting that

Sharkissle29
11-18-2007, 06:45 PM
run, run, pass....surprised?

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:45 PM
Run, run, pass......................again

Preacher
11-18-2007, 06:45 PM
He ran RIGHT AROUND Spaeth. He didn't even get a HAND on the defense.

LS43
11-18-2007, 06:45 PM
Go Steelers!! Now the big play come!:D

RunWillieRun
11-18-2007, 06:45 PM
Why not give the ball to davenport on that 3rd down....he's been solid all game

OneForTheToe
11-18-2007, 06:45 PM
Ok D one more turnover and the game is over.

BlastFurnace
11-18-2007, 06:45 PM
lets not have this:

parker for 1yrd
parker for 0yrds
Ben sacked for -4yrds

Are you a prophet?

silver2000svt
11-18-2007, 06:45 PM
6 sacks to a team that had 7 in the whole season, unbelievable

Didn't they give up 5 or 6 last week to a team with 8 total?

I don't think our WR's are doing enough to get open either

Edman
11-18-2007, 06:46 PM
Playcalling is absolute shit. Arians gets an F.

Infamix
11-18-2007, 06:46 PM
We are playing to lose this game with run run pass....

tony hipchest
11-18-2007, 06:46 PM
way to double your year long sack numbers jets :dang:

LS43
11-18-2007, 06:46 PM
6 sacks !!! And on a bad time, on a 3 and 2!

Preacher
11-18-2007, 06:46 PM
Don't tell me we got a holding penalty.


This is KILLING ME>

silver2000svt
11-18-2007, 06:46 PM
This entire OL needs to be blown up

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:46 PM
Come on Sepulveda. Boot it again!!!!

RunWillieRun
11-18-2007, 06:46 PM
and another hold....just what he jets ordered

Glace
11-18-2007, 06:46 PM
HOLDING ON THE KICKING TEAM?? WHERE WAS THE DAMN BLOCK IN THE BACK CALL THAT WAS RIGHT IN FRONT OF THE EFFIN CAMERA!?!?

Hines0wnz
11-18-2007, 06:47 PM
Or lets defend him for being completely ineffective....:blah: :dang:

Who's defending? Oh right, he has been the reason for every loss, INT, big pass play, etc. since he has been a Steeler. Well thank God the SeaChickens "gave" him that 75 yard run in the SB or else we would have lost that one too. No that's right, Hines won that game all himself because Ben's play was Willie's fault too. And I heard he used to own a Chrysler New Yorker to cruise downtown sometimes. Hell I'm surprised the Steelers even bother to show up when Willie plays.....he is obviously the kiss of death to the Steelers!

http://deephousepage.com/smilies/jerkit5.gif

tony hipchest
11-18-2007, 06:47 PM
oh shit. were doomed

*cant look* at the re-kick

silver2000svt
11-18-2007, 06:47 PM
Oh, Ariens needs to be fired at the end of the year... No doubt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:47 PM
Jets flag!!!

acemobsoldier
11-18-2007, 06:47 PM
this is ****ing sad...........

Preacher
11-18-2007, 06:47 PM
There we go.. Cover... and we got a penalty the other way now!

LS43
11-18-2007, 06:47 PM
AAH, Why dont they just make Ben pass, and order him to spread the ball around!. Instead of this kind of C***

RunWillieRun
11-18-2007, 06:47 PM
Are you a prophet?




Unfortunetly so......

Glace
11-18-2007, 06:47 PM
got it that time, lol....they made up for it

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:48 PM
HOLDING ON THE KICKING TEAM?? WHERE WAS THE DAMN BLOCK IN THE BACK CALL THAT WAS RIGHT IN FRONT OF THE EFFIN CAMERA!?!?

That call was made 1 play too late.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:48 PM
Good news: We have 3 TO's

BlastFurnace
11-18-2007, 06:48 PM
One of the worst playcalling in a long time. Playing scared and not to lose the game.

tony hipchest
11-18-2007, 06:48 PM
woohooo! clip on jets (as opposed to a ST TD)

Preacher
11-18-2007, 06:48 PM
OK.

NO SOFT D.

Keep putting the pressure on.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:48 PM
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!

Infamix
11-18-2007, 06:49 PM
this drive is making me so damn nervous

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:49 PM
COME ON! NO BIG GAINS! STUFF HIM AS SOON AS YOU GET A GRASP ON HIM!

Preacher
11-18-2007, 06:49 PM
:sofunny::sofunny:

You see Townsend holding on for dear life?

RunWillieRun
11-18-2007, 06:49 PM
This is when the D needs to earn their money...

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:49 PM
THERE WE GO BABY!!!! STUFFED LIKE A TURKEY!!!

Preacher
11-18-2007, 06:49 PM
Great Job Deshea.

stlrtruck
11-18-2007, 06:50 PM
This is when the D needs to earn their money...

This is where the D needs to score a TD

OneForTheToe
11-18-2007, 06:50 PM
Yep time for the D to win this game. Best d in the league statistically ... now time to prove it again.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:51 PM
Hell, looking at Preacher's avatar was enough to make me laugh tonight. A Steelers win is icing on the cake.....lol....

LS43
11-18-2007, 06:51 PM
C'mon Jets keep running, just spend the time!

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:51 PM
Good news: We have 3 TO's

Fortunately. Hopefully a big play is coming from the D.

Preacher
11-18-2007, 06:52 PM
Hell, looking at Preacher's avatar was enough to make me laugh tonight. A Steelers win is icing on the cake.....lol....

:sofunny:

Glad I could help out.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:52 PM
Come on TROY!!!!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:52 PM
DEFENSE! SHUT HIM DOWN! NO FREE YARDS!

OneForTheToe
11-18-2007, 06:52 PM
I just heard Try sewear. that was classic

Glace
11-18-2007, 06:52 PM
Fire polamalu too....

Infamix
11-18-2007, 06:52 PM
wow this is sad this game is wayyy too close

RunWillieRun
11-18-2007, 06:52 PM
Com'on fellas....keep them inbounds

Preacher
11-18-2007, 06:52 PM
Wow.

I actually heard Troy swear!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:53 PM
DEFENSE! DROP THE DAMN CURTAIN ON THEM!

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:53 PM
They are moving ball with ease on us.....COME ON D!!!!

RunWillieRun
11-18-2007, 06:53 PM
WHY CAN"T THIS TEAM TACKLE!!!!!

Infamix
11-18-2007, 06:53 PM
? what the hell is this, they are demolishing us

Preacher
11-18-2007, 06:53 PM
We are playing that stupid prevent.

Rotorhead
11-18-2007, 06:53 PM
So apparently I am not missing much by not being able to watch the game . . .

LS43
11-18-2007, 06:53 PM
That was unnessesary! Come On Steelers, Slaughter Clemens!

stlrtruck
11-18-2007, 06:53 PM
BS BS BS BS Calls

RunWillieRun
11-18-2007, 06:53 PM
OH BULLSHIT....INCIDENTAL CONTACT

OneForTheToe
11-18-2007, 06:53 PM
here comes field goal range. damit damit.

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:53 PM
And a flag on B-Mac. Not a catchable ball. Bullshit call in my mind.

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:53 PM
THAT WAS NOT A CATCHABLE BALL!

Infamix
11-18-2007, 06:53 PM
This ref should go hang himself after the game, that ball was way out of bounds

The Duke
11-18-2007, 06:53 PM
wtf B Mac?

stlrtruck
11-18-2007, 06:54 PM
I'm going to need CPR here soon!!!!

Preacher
11-18-2007, 06:54 PM
Wow.

It is amazing what happens when our Defense is just allowed to play.

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:55 PM
DOES ANYONE WANT TO WRAP THIS GUY UP IN THE DAMN BACKFIELD!

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:55 PM
SHIT!!!!!!!!!

Preacher
11-18-2007, 06:55 PM
Dang it!!!!!!!!!!!!!!!

Glace
11-18-2007, 06:55 PM
jesus christ...we just got roethlisberger'd by clemens

Rotorhead
11-18-2007, 06:55 PM
Well how has the ST played?

stlrtruck
11-18-2007, 06:55 PM
What about the hold there on the sideline

touchdownward
11-18-2007, 06:55 PM
We've given up the length of the football field today in penalties. :banging:

BlastFurnace
11-18-2007, 06:55 PM
Nice job....#1 defense!

OneForTheToe
11-18-2007, 06:55 PM
unfreakingbelievable We have just crerated the next jay cutler

stlrtruck
11-18-2007, 06:55 PM
Come on DEFENSE - stop them here!!!!!

GET THE BALL

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:56 PM
DEFENSE! QUIT PANSYING AROUND!

Infamix
11-18-2007, 06:56 PM
what the hell they are going to score a TD on us

Preacher
11-18-2007, 06:56 PM
KILLING ME.


KILLING ME.

LS43
11-18-2007, 06:56 PM
AAAH! DAMN THAT CLEMENS!!!

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:56 PM
Now THIS IS sad.

RunWillieRun
11-18-2007, 06:56 PM
This is UN BE F***ING LIEVABLE.....HORRIBLE PREVENT D!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 06:56 PM
COME THE **** ON!

Infamix
11-18-2007, 06:56 PM
Polamalu what the F*** ARE YOU DOI NG

RunWillieRun
11-18-2007, 06:56 PM
Game over......

Sharkissle29
11-18-2007, 06:56 PM
game over

The Duke
11-18-2007, 06:57 PM
damn , they can still score here

BlastFurnace
11-18-2007, 06:57 PM
This is going to be a loss guys. We need to start calling our TO's to save some time.

This team has issues...and plenty of them.

Preacher
11-18-2007, 06:57 PM
COME ON D>

RunWillieRun
11-18-2007, 06:57 PM
Thanks for nothing today steelers.....

gster
11-18-2007, 06:57 PM
oh man...

LS43
11-18-2007, 06:57 PM
COME ON D!

stlrtruck
11-18-2007, 06:58 PM
Can't look

silver2000svt
11-18-2007, 06:58 PM
The most pathetic display of tackling I have ever seen from a defense... We deserve to lose this game... At least they won't have to listen to how good they are if we lose

OneForTheToe
11-18-2007, 06:58 PM
Thgis just sucks where is my Jack.

Infamix
11-18-2007, 06:58 PM
doesn't that delay of game give them more room to execute

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:58 PM
GAME IS NOT OVER YET!!!

Preacher
11-18-2007, 06:58 PM
Wow..

Seems everyone is giving up on our team...

yet we are stilling winning as of right now.

Infamix
11-18-2007, 06:59 PM
I LOVE YOU IKE TAYLOR beutiful play

The Duke
11-18-2007, 06:59 PM
nice cover ike

83-Steelers-43
11-18-2007, 06:59 PM
THERE WE GO IKE!!!!!!!!!!!

stlrtruck
11-18-2007, 06:59 PM
Ok how about a muffed snap

Glace
11-18-2007, 06:59 PM
barring some stupid penalty, get ready for some OT

Preacher
11-18-2007, 06:59 PM
NICE D IKE..


Last year.... That is a catch and TD

RunWillieRun
11-18-2007, 06:59 PM
Looks like OT

silver2000svt
11-18-2007, 06:59 PM
I will tell you what, our CB's are making plays... Its been years since that happened... But, damn we don't deserve to win this game

stlrtruck
11-18-2007, 07:00 PM
Ok boys time get a quick drive

Preacher
11-18-2007, 07:00 PM
Hmmmmmmmm


Big Ben Heroics????????

gster
11-18-2007, 07:00 PM
Rossum - this is your big moment dude

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:00 PM
Wow..

Seems everyone is giving up on our team...

yet we are stilling winning as of right now.

Hell, we are tied now. Game is FAR from over. WE WILL GET IT DONE!!!

Hines0wnz
11-18-2007, 07:00 PM
Great play Ike!

touchdownward
11-18-2007, 07:00 PM
Block that kick!!!

Edit: At least we didn't give up the TD and the game.
OT

RunWillieRun
11-18-2007, 07:00 PM
Nice to prevent the TD, BUT THE F*** KIND OF DEFENSE WAS THAT ON THAT LAST DRIVE

BlastFurnace
11-18-2007, 07:00 PM
Bad coaching today.

Bad execution by both sides of the ball.

This game was there for the taking and this team couldn't seal the deal.

LS43
11-18-2007, 07:00 PM
Now We have to WIN OVERTIME!!! Otherwe i'll start to cry, we can't lose to a such a low team.

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:00 PM
Looks like OT

Maybe Rossum will get lucky and return the kick for a TD.

tony hipchest
11-18-2007, 07:00 PM
i cant believe teams constantly attack us with their 3rd wr.

i guess thats the only choice they got though...

hello c. perry and d. stallworth

Infamix
11-18-2007, 07:00 PM
Rossum is probably n ervous as hell

Rotorhead
11-18-2007, 07:01 PM
So apparently our Coaching needs to get better at getting our team UP for games they are supposed to win . . .

Hines0wnz
11-18-2007, 07:01 PM
Hmmmmmmmm


Big Ben Heroics????????

You know he wants the ball again. :tt02:

Glace
11-18-2007, 07:01 PM
rossum gave us a short field!

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:01 PM
A couple deep passes for a TD maybe?

stlrtruck
11-18-2007, 07:01 PM
Nice return Rossum!

Come on BEN!!!!

Borski
11-18-2007, 07:01 PM
Maybe Rossum will get lucky and return the kick for a TD.

not a TD but decent return

Edman
11-18-2007, 07:01 PM
Screw Arizona and Denver. This is THE WORST GAME the Steelers have played all year. A shitty performance all around. Shitty playcalling, shitty O-Line, shitty tackling. And what sickens me is that I EXPECTED this shit to happen. Steelers teams always struggle against bad teams on the road.

On a day when the Special teams played well, the rest of the team shits the bed.

Infamix
11-18-2007, 07:02 PM
just no INT here please

Preacher
11-18-2007, 07:02 PM
We gotta get a good pass here.

LS43
11-18-2007, 07:02 PM
GO ALLAN !

gster
11-18-2007, 07:02 PM
one deep pass and a FG will do me

Sharkissle29
11-18-2007, 07:02 PM
arians playcalls like a girl

OneForTheToe
11-18-2007, 07:02 PM
We need a call that goes down the field

silver2000svt
11-18-2007, 07:02 PM
did that really just happen... ****ing idiot

Preacher
11-18-2007, 07:02 PM
thats fine..

Do it again... get out with a second left...

then throw a bomb.

steelergirl07
11-18-2007, 07:02 PM
Some fans can be so freaking negative.

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:03 PM
THANK GOD I got to hear an update on Owens and his selfish and arrogant ass.

RunWillieRun
11-18-2007, 07:03 PM
Looks like this one might come down to the coin toss

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:03 PM
not a TD but decent return

Hopefully, it was enough space for Ben to get a hail mary to win.

Borski
11-18-2007, 07:04 PM
Screw Arizona and Denver. This is THE WORST GAME the Steelers have played all year. A shitty performance all around. Shitty playcalling, shitty O-Line, shitty tackling. And what sickens me is that I EXPECTED this shit to happen. Steelers teams always struggle against bad teams on the road.

On a day when the Special teams played well, the rest of the team shits the bed.

dont worry, we'll still pull it out

stlrtruck
11-18-2007, 07:04 PM
And people wonder why I have ulcers

Infamix
11-18-2007, 07:04 PM
THANK GOD I got to hear an update on Owens and his selfish and arrogant ass.
At least it brings us away from this hellish game for a couple seconds. Oh man OT let's do this

Preacher
11-18-2007, 07:04 PM
ALRIGHT.


Time for BIG BEN to come up with the BIG BEN PLAY

Hail Mary..


What.... How Stupid. THROW THE BALL

Glace
11-18-2007, 07:04 PM
??????

Why not go for the hail mary???

OneForTheToe
11-18-2007, 07:04 PM
WTF .... why not throw it if you get a penalty you get a free play?

Infamix
11-18-2007, 07:04 PM
??????

Why not go for the hail mary???

because no way it would make the end-zone

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:05 PM
Get that coin toss baby!!!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:05 PM
Uhhhh, why? why don't we got for a win?


COME ON DEFENSE! COME UP BIG!

stlrtruck
11-18-2007, 07:05 PM
Come on DEFENSE!!!
Do your thing!!!!

Preacher
11-18-2007, 07:05 PM
THAT is why you go for the throw.

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:05 PM
Shit!!!

Borski
11-18-2007, 07:05 PM
Gah! freakin gay coin toss

Infamix
11-18-2007, 07:05 PM
i dont like this, but hopefully our D wakes up

RunWillieRun
11-18-2007, 07:06 PM
Jets get the ball....not looking good for us with the way our defense shit the bed on that last drive

Rotorhead
11-18-2007, 07:06 PM
Stupid gamecast. did we win the cointoss or not?

BlastFurnace
11-18-2007, 07:06 PM
Screw Arizona and Denver. This is THE WORST GAME the Steelers have played all year. A shitty performance all around. Shitty playcalling, shitty O-Line, shitty tackling. And what sickens me is that I EXPECTED this shit to happen. Steelers teams always struggle against bad teams on the road.

On a day when the Special teams played well, the rest of the team shits the bed.

We say it every week...this team cannot handle success.

They are playing a 1-8 team with nothing to play for....and the Steelers play down to the opponent's level.

I honestly don't know what Steelers team will show up from week to week. Sad...because with some teams in the league....you know what they will do to bad teams....and no...I don't need to mention names.

The Duke
11-18-2007, 07:06 PM
mike tomlin's first over time, let's see how that works out.

maybe nugent will miss the FG like the last time

Hines0wnz
11-18-2007, 07:06 PM
Gotta love NFL OT. :blah:

Rotorhead
11-18-2007, 07:06 PM
dammit guess not

acemobsoldier
11-18-2007, 07:06 PM
****ing steelers..........

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:06 PM
EITHERWAY, WE WILL WIN THIS GAME. THAT'S ALL THAT MATTERS.

touchdownward
11-18-2007, 07:07 PM
Stupid gamecast. did we win the cointoss or not?
Nope

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:07 PM
Jeff needs to pin em deep!

RunWillieRun
11-18-2007, 07:07 PM
Don't let me down now special teams

Tim
11-18-2007, 07:07 PM
Do we ever win an overtime coin toss?

Infamix
11-18-2007, 07:07 PM
I dont get it, how do we play down to our competitions level every time. Does anyone have an explaination for this? What could possibily cause it...?

BlastFurnace
11-18-2007, 07:07 PM
Do not let Washington touch the ball!!!!!!!!!

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:07 PM
EITHERWAY, WE WILL WIN THIS GAME. THAT'S ALL THAT MATTERS.

I'm a believer.

Borski
11-18-2007, 07:08 PM
good stop with the kick coverage

83-Steelers-43
11-18-2007, 07:08 PM
MY BELOVED STEELER SISTERS AND BROTHERS............WE WILL WIN THIS GAME.

Preacher
11-18-2007, 07:08 PM
OK..

Tighten up on D. NO YARDS>

SteelCityMan786
11-18-2007, 07:08 PM
DEFENSE! FINISH THE JOB!

Infamix
11-18-2007, 07:08 PM
Our defense looks tired, how did they not tackle Jones on that

Rotorhead
11-18-2007, 07:08 PM
I am a hoper, but seeing the score after coming home from work and seeing them drive down the field like we are the Dolphins makes me think otherwise.