PDA

View Full Version : dallas team bus egged by eaglefans....


tony hipchest
11-14-2005, 08:33 PM
....on the way to the stadium. beautiful! one thing you gotta like about the eagles is their hatred of the cowboys

Koopa
11-14-2005, 08:47 PM
hey maybe they can go to the ravens game and egg tommy while he is playing

tony hipchest
11-14-2005, 08:52 PM
hey maybe they can go to the ravens game and egg tommy while he is playing
i wouldnt wanna see tommy get injured:grin:

RoethlisBURGHer
11-14-2005, 09:19 PM
LMAO,that is HILARIOUS!

hmmmmmmmm
11-15-2005, 02:08 AM
and look what happened to them LOL. A bunch of losers in that damn city has the worst fans in the NFL. At least they get to sit there and watch their team suffer and limp through the season this year

Cape Cod Steel Head
11-15-2005, 03:49 PM
Thats Philly fans for you. They must be getting soft. A few years ago it would have been batteries,or beer bottles.

clevestinks
11-15-2005, 03:51 PM
It was T.O and Drew!

I.C. Lights
11-15-2005, 08:59 PM
Thats Philly fans for you. They must be getting soft. A few years ago it would have been batteries,or beer bottles.

......:rofl:

BurghThing
11-15-2005, 10:12 PM
They are just practicing their aim for when Santa comes to town.

BlitzburghRockCity
11-15-2005, 11:38 PM
It was T.O and Drew!

:rofl:

:rofl: