PDA

View Full Version : Great Pic of Polamalu and....


CASTEEL
01-05-2006, 10:02 PM
His old pal and now enemy.... (love the hair, and holy crap I didn't realize Troy was that much smaller than palm-er)

http://img370.imageshack.us/img370/2227/troyandpalmer1mf.jpg

GO STEELERS!!!

BlitzburghRockCity
01-05-2006, 10:30 PM
He's got a fro !! :laughing: man times have changed havent they !

Brady12
01-05-2006, 11:17 PM
I saw that pic on Yahoo. I didn't click on it though, bcause I didn't know who it was lol

CantStop85
01-05-2006, 11:25 PM
Man, Carson makes Troy look kind of puny lol

How tall is Troy?

Prosdo
01-05-2006, 11:32 PM
Man, Carson makes Troy look kind of puny lol

How tall is Troy?

He's 5-10.

CantStop85
01-05-2006, 11:37 PM
He's 5-10.
Ah, I was thinking he was 6'0" or 6'1"...that would explain it.

clevestinks
01-06-2006, 04:42 AM
Troy is shorter because he has No Neck! If he had a regular neck he would be 6`1``

That pic id FUNNY! Ha HA HA HA

melroseplace
01-06-2006, 10:00 AM
haha awesome picture :)

CASTEEL
01-06-2006, 11:12 AM
I saw that pic on Yahoo. I didn't click on it though, bcause I didn't know who it was lol

That's where I got it from.... My wife sent me a link to it (love having a wife that loves football, and the Steelers!!! ):grin:

Grey
01-06-2006, 01:29 PM
Man, Carson makes Troy look kind of puny lol


All I know is that #43 can run over Palmer's ass and bust into the endzone for 6.

It's forever burned in the collective Steelers fan brain.

Here we go.
Grey

Ambridge
01-06-2006, 01:41 PM
Damn!!

Troy kinda looks like Fez from That 70's Show.

MichiSteeler
01-06-2006, 02:49 PM
Hahaha! Thats funny!!

CantStop85
01-06-2006, 10:32 PM
All I know is that #43 can run over Palmer's ass and bust into the endzone for 6.

It's forever burned in the collective Steelers fan brain.

Here we go.
Grey
Down boy.

A little grumpy today? :grin: