PDA

View Full Version : I was on FSN Live tonite


BlitzburghRockCity
01-15-2006, 10:57 PM
Get to your TV's if your not there already, Im on hold as we speak waiitng to talk to Tunch and Wolf.

Gonna talk about Heath miller..

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:02 PM
bump :tt: bump

Prosdo
01-15-2006, 11:04 PM
When Matt? Hope I didn't miss it. I'm watching FSN right now.

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:07 PM
im coming up next.. they are taking phone calls next ...

Prosdo
01-15-2006, 11:08 PM
Woohoo! Let's go Matt!

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:09 PM
my hands are sweaty just like the game :rofl:

Ive talked to them many times before but its always fun and alittle nervous..

SteelerDan43
01-15-2006, 11:10 PM
Someone will have to type out a little transcript for all of us Pitt FSN impared

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:14 PM
Im up next after this commercial break.....

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:17 PM
Waahoo.. how did I do ??

Prosdo
01-15-2006, 11:20 PM
Very nice job Matt!

figg
01-15-2006, 11:23 PM
Man I was half paying attention :dang: Thats when they were comparing him to Bravaro?

BlitzburghRockCity
01-15-2006, 11:25 PM
Yep that was it... I'll sell copies to everyone for 100.00 a piece :rofl:

figg
01-15-2006, 11:26 PM
Yep that was it... I'll sell copies to everyone for 100.00 a piece :rofl:

What did you say?

SteelCityMan786
01-15-2006, 11:53 PM
Yep that was it... I'll sell copies to everyone for 100.00 a piece :rofl:

Rep Points Deserved for a Job Well Done.

BlitzburghRockCity
01-16-2006, 12:04 AM
Thanks dude, back at ya...

SteelCityMan786
01-16-2006, 12:06 AM
Thanks dude, back at ya...

Thanks Man. Back at ya again.

tony hipchest
01-16-2006, 12:13 AM
right on. you called for heath to have a big day. thats cool you got to speak out for him.

figg
01-16-2006, 12:14 AM
The last caller dropped the s bomb :sofunny:

Prosdo
01-16-2006, 12:16 AM
That was pretty funny. They cut him off fast.

figg
01-16-2006, 12:42 AM
That was pretty funny. They cut him off fast.

too late though lol. Tunch was cracking up.

TasmanianTroy271
01-16-2006, 10:07 AM
I'm suprised you didn't give a shout out to your friends at SteelersFever! could have gotten us a boost in posters!

Stlrs4Life
01-16-2006, 10:10 AM
I listened to it. But didn't realize it was you. Good job. I tried to get on, but it was always busy.

BlitzburghRockCity
01-17-2006, 01:29 AM
I was gonna shout out to Steelers Fever..but they frown on that kinda stuff.. i heard a guy before talk about shouting out to his friends and they cut him off, so I figured I didnt wanna look like an ass :laughing:

I talked about Heath and what a weapon he is exploiting the middle of the field all year long and how he can continue to do it against Denver.

Tunch and Wolf both commented on it and talked about it somemore so it was cool :tt:

Justin Otstott
01-17-2006, 01:41 AM
yea good stuff man...