PDA

View Full Version : F*CK ALL THE C0MMENTATORS!!!


LambertIsGod58
01-22-2006, 06:05 PM
I'D LIKE TO THROW A BIG F*CK YOU TO ALL THE COMMENTATORS WHO HAVE BEEN ROOTING AGAINST US FOR THE LAST THREE WEEKS. AIN'T NOTHIN' GONNA STOP US. NOT CINCI, NOT INDY, NOT ANY BS CHEATING AND NOT THE BRONCOS. I'LL BE TRYING LIKE HELL TO GET TICKETS FOR DETROIT.


HERE WE GO STEELERS, HERE WE GO!!!


HERE WE GO STEELERS, HERE WE GO!!

BlitzburghRockCity
01-22-2006, 06:06 PM
We believed, thats all that matters !!!!!!!!!!!

LambertIsGod58
01-22-2006, 06:08 PM
NUMBER 6 SEED GOING ON THE ROAD AND WINNING 3 ROAD GAMES.....TO GO TO THE DANCE...FIRST TIME EVER...

Brady12
01-22-2006, 06:15 PM
They are the first team to do this, but how much does it mean without the Title? Not much. Best of luck Pittsburgh.

Eztarget
01-22-2006, 06:17 PM
Don't forget they weren't only road games they were against the #1, #2, and #3 seeds. Going to be the best gotta beat the best. When we win in 2 weeks NO ONE will be able to say we got "lucky".

Sharkissle29
01-22-2006, 06:31 PM
woooohooooo, love all the bandwagoners now

LambertIsGod58
01-22-2006, 07:06 PM
LOL Brady, you've been saying this for weeks now. Your team made their first on a BS tuck rule call. Your team didn't make it b/c of Brady. He turned it over too much vs Denver. In Foxboro no less. Take your whinning back to NE. You and Brady make a good pair.

Sharkissle29
01-22-2006, 07:08 PM
They are the first team to do this, but how much does it mean without the Title? Not much. Best of luck Pittsburgh.
ive been reading a lot of bitter posts by you today. i really think you dont like the steelers and want them to see them lose, whether you're gonna say it or not. dont put on a show, bc ur not fooling me. hopefully other ppl can read throught your bs

Ambridge
01-22-2006, 07:12 PM
They are the first team to do this, but how much does it mean without the Title? Not much. Best of luck Pittsburgh.


I hope you didn't have to exert too much effort and strain yourself for that backhanded compliment.

Suitanim
01-22-2006, 07:23 PM
A Pats fan with a left-handed compliment? NAH! Say it ain't so!

**** NE...The Steelers just went into Denver and destroyed a team the Patriots fell apart in front of. The Pats are old and tired...the new hotness is Steelers football!

chumley
01-22-2006, 07:47 PM
the new hotness is Steelers football!

QFE

clevestinks
01-22-2006, 07:59 PM
We knew, I cannot believe that they didn`t see what we saw, we could have easily been 14-2, this season.

Koopa
01-22-2006, 08:49 PM
We knew, I cannot believe that they didn`t see what we saw, we could have easily been 14-2, this season.

i'm glad we weren't cause this is the best way to go to the superbowl. tommy maddox being a complete screw up was a blessing in disquise

BlitzburghRockCity
01-22-2006, 08:50 PM
I never thought I'd say that ,but I agree w/ ya man. Im glad we're on the road, in retrospect.