PDA

View Full Version : NFL Fact of the Day


supa_fly_steeler
03-07-2010, 03:43 PM
Fact:In the last 10 years, out of the NFL draft since 2000, only 105 quarterbacks have been selected, of the 105, only 3 have won a Super Bowl or more, Tom Brady, Eli Manning and Ben Roethlisberger. Ben Roethlisberger is only the second first round selection to win a Super Bowl since Peyton Manning, since John Elway won his super bowl in 1998.

P.S. This fact i gathered was before the Colts/Saints Super Bowl

Psyychoward86
03-07-2010, 03:55 PM
...ok?

vasteeler
03-07-2010, 05:29 PM
What about Eli Manning:noidea:

supa_fly_steeler
03-07-2010, 06:05 PM
Yea that's true forgot. So that 3 lol.

steelerdude15
03-07-2010, 10:40 PM
and the bungles still suck.

MasterOfPuppets
03-07-2010, 10:52 PM
Fact:In the last 7 years, out of the NFL draft since 2000, only 105 quarterbacks have been selected, of the 105, only 3 have won a Super Bowl or more, Tom Brady, Eli Manning and Ben Roethlisberger. Ben Roethlisberger is only the second first round selection to win a Super Bowl since Peyton Manning, since John Elway won his super bowl in 1998.

P.S. This fact i gathered was before the Colts/Saints Super Bowl

7 years .....since 2000 ........:huh: ..... 2009 - 7 = :uhh:

tony hipchest
03-07-2010, 11:04 PM
the bengals suck.

Galax Steeler
03-08-2010, 03:46 AM
the bengals suck.

Yea what Tony said

supa_fly_steeler
03-08-2010, 08:08 AM
7 years .....since 2000 ........:huh: ..... 2009 - 7 = :uhh:

LOL a mistake by me lol

MasterOfPuppets
03-08-2010, 06:49 PM
LOL a mistake by me lol

soooo....so far your "FACT", contains two mistakes.....:toofunny:

supa_fly_steeler
03-08-2010, 08:18 PM
soooo....so far your "FACT", contains two mistakes.....:toofunny:

:toofunny:

This one doesn't

Santonio Holmes has a TD in six straight games against the Ravens, including the playoffs.

RoethlisBURGHer
03-08-2010, 10:57 PM
:toofunny:

This one doesn't

Santonio Holmes has a TD in six straight games against the Ravens, including the playoffs.

:tt03::tt03::tt03::tt03::tt03::tt03:

:sign02::sign02::sign02::sign02::sign02:

WOOOOOOOOOOOT!

supa_fly_steeler
03-10-2010, 10:06 AM
Fact of the Day.

The Steelers own an overall lead of 13-7 games against the New England Patriots.

Or shall i say the Cheatriots would have about four of those games crossed of the list.

There is only one team the Steelers have never beaten and will never beat them. Can you guess the team? I shall say tommorow if someone doesn't come up with the name :chuckle:

SteelMember
03-10-2010, 10:58 AM
The Pirates...

The Steagles...

The Carpets (Card-Pitt)

supa_fly_steeler
03-10-2010, 11:07 AM
The Pirates...

The Steagles...

The Carpets (Card-Pitt)

Wrong!

It's an opposition not a joint team that they joined. That is what i meant.

Indo
03-10-2010, 11:51 AM
Wrong!

It's an opposition not a joint team that they joined. That is what i meant.

Baltimore Colts?

supa_fly_steeler
03-10-2010, 11:56 AM
Baltimore Colts?

The Steelers beat them 17-7 in their only matchup.

SteelCityMom
03-10-2010, 12:12 PM
Fact of the Day.

The Steelers own an overall lead of 13-7 games against the New England Patriots.

Or shall i say the Cheatriots would have about four of those games crossed of the list.

There is only one team the Steelers have never beaten and will never beat them. Can you guess the team? I shall say tommorow if someone doesn't come up with the name :chuckle:

Cleveland Bulldogs?? :noidea:

Just a guess...there's about 30-40 defunct NFL teams, so it's hard to pick just one...especially when you factor in how badly the Steelers sucked in the early days.

steelreserve
03-10-2010, 12:13 PM
Dallas Texans? Do they count?

supa_fly_steeler
03-10-2010, 12:14 PM
None of the above.

A little hint the team moved and are in the NFC now. They were defunct many years ago.

Just a guess...there's about 30-40 defunct NFL teams, so it's hard to pick just one...especially when you factor in how badly the Steelers sucked in the early days.

I checked all the stats logs for the team on a website i wont say and there was only 1 undefeated lol

supa_fly_steeler
03-10-2010, 12:20 PM
Dallas Texans? Do they count?

The Texans are now the chiefs so that question is answered.

A little more hint... the team have a team in the nfl but it was seperate team they didn't carry the records over so like the baltimore ravens started anew.... but this was back a time ago

Nadroj 20
03-10-2010, 12:24 PM
Canton Bulldogs

supa_fly_steeler
03-10-2010, 12:41 PM
Canton Bulldogs did not play the Pittsburgh Steelers

Nadroj 20
03-10-2010, 12:59 PM
So the Steelers never beat them and never will.....duh :chuckle:

supa_fly_steeler
03-10-2010, 01:04 PM
So the Steelers never beat them and never will.....duh :chuckle:

awww come all yall know at least 1 game played :chuckle:

Nadroj 20
03-10-2010, 01:09 PM
awww come all yall know at least 1 game played :chuckle:

Dang i thought i found a loop hole in the system :rofl:

supa_fly_steeler
03-10-2010, 01:11 PM
Dang i thought i found a loop hole in the system :rofl:

:rofl: this fact is well researched by me lol.... it took me alot of hours digging for the answer and i think im the only one sad enough right now to know :sofunny:

Indo
03-10-2010, 01:22 PM
:rofl: this fact is well researched by me lol.... it took me alot of hours digging for the answer and i think im the only one sad enough right now to know :sofunny:

it IS sad!

The rest of us are just too lazy to go and dig it up...

so I'm gonna guess again

the St Louis Cardinals (We've probably beat them, too. But I'm too lazy to check)

TheWarDen86
03-10-2010, 01:24 PM
the bengals suck.

Indisputable NFL fact right there. :chuckle:

supa_fly_steeler
03-10-2010, 02:49 PM
it IS sad!

The rest of us are just too lazy to go and dig it up...

so I'm gonna guess again

the St Louis Cardinals (We've probably beat them, too. But I'm too lazy to check)

:chuckle: still wrong loooooooooooool.

Just a few more hours.

stlrtruck
03-10-2010, 03:22 PM
Boston Redskins

supa_fly_steeler
03-10-2010, 03:47 PM
Nope. Lol just under two hours for me. maybe i say in a few minutes

supa_fly_steeler
03-10-2010, 06:02 PM
The Answer is the St Louis Gunners Lol the team folded after just nine years and played the Steelers just once. The score was 6-0 lol.