PDA

View Full Version : Homemade sign for AFC Championship


eafratitpm3
01-20-2011, 08:02 PM
My wife and I are attending our 1st game at Heinz Field this weekend and we will be in Row A. Can we hang sheet like material sign from the railing? Here are a couple of signs we are planning:

Time to send Santonio Holmes
You've been DBeaud #56

If anyone knows if we can bring signs please respond and also we are looking at some other sayings so if anyone can think of some good ones we are open to suggestions. Who knows maybe we will use yours and you will see it on TV while you're watching the game.

Thanks in advance for your help! GO STEELERS!!!!:tt02::tt02:

StainlessStill
01-20-2011, 08:26 PM
"Rex Ryans favorite Steeler: LARRY FOOTE!"


:thumbsup::popcorn::applaudit::chuckle:

Pittsburgh43
01-20-2011, 08:31 PM
"Rex Ryans favorite Steeler: LARRY FOOTE!"


::



:rofl:

You gotta go with that one!

Jetsfan115
01-20-2011, 09:10 PM
i doubt they let you bring sheetmetal to a stadium. better go with posterboard

43Hitman
01-20-2011, 09:19 PM
i doubt they let you bring sheetmetal to a stadium. better go with posterboard

lol he said SHEET LIKE MATERIAL, not sheet metal. For crying out loud man, read before you post.

43Hitman
01-20-2011, 09:20 PM
"Rex Ryans favorite Steeler: LARRY FOOTE!"


:thumbsup::popcorn::applaudit::chuckle:

Awesome :tt03:

KingsOfTheGridiron
01-20-2011, 09:31 PM
Sneak in a bag of weed and hold it up... Tone will follow.

Or...

"Just finishing what Brady couldn't".

Jetsfan115
01-20-2011, 09:33 PM
lol he said SHEET LIKE MATERIAL, not sheet metal. For crying out loud man, read before you post.

lol i really need some sleep.

Jetsfan115
01-20-2011, 09:33 PM
Isn't it playing on CBS? so how about

Can't
Beat
Sanchez

Farrior_roirraW
01-20-2011, 09:35 PM
"Just finishing what Brady couldn't".


:thumbsup: :tt03:

43Hitman
01-20-2011, 09:45 PM
Certainly
Bowl bound
Steelers

Fire Arians
01-20-2011, 09:54 PM
Isn't it playing on CBS? so how about

Can't
Beat
Sanchez

92+56 = dirty sanchez

43Hitman
01-20-2011, 09:58 PM
92+56 = dirty sanchez


:toofunny::rofl::toofunny:

StainlessStill
01-20-2011, 10:13 PM
Cops
Busted
Sanantonio

Championships
Boasts
Steelers

Cromartie
Burnt by
Sanders

Chuck Noll
Bill Cowher
Same Success!
---------------------
Iron Mike Tomlin: 2 in 3 years!

Pentheon
01-20-2011, 10:32 PM
"Rex Ryans favorite Steeler: LARRY FOOTE!"


:thumbsup::popcorn::applaudit::chuckle:

hahaha nothin beats that right there :rofl:

eafratitpm3
01-21-2011, 12:04 AM
Thanks for all your posts! So far the "Rex" one is tops. Keep em coming.

MikeHaullace
01-21-2011, 12:09 AM
92+56 = dirty sanchez

Indubitably.

As well as :

In 2006, Mark Sanchez was arrested for sexually assaulting a young woman. :wink02:

Merchant
01-21-2011, 12:15 AM
Something about the Jets being in a No Fly Zone would be dope.

Diamond-D
01-21-2011, 12:16 AM
"Rex Ryans favorite Steeler: LARRY FOOTE!"


:thumbsup::popcorn::applaudit::chuckle:

Yeah, on a similar note I was thinking if you wanted to tie it together well with the media you could go with:

Cromartie loves Roethlisberger,
But Ryan loves Foote.

Obviously the Cromartie line references this article (http://www.nesn.com/2011/01/antonio-cromartie-says-he-loves-ben-roethlisberger-doesnt-take-back-tom-brady-insults.html), and then you have the Foote joke as the punchline.

Jetsfan115
01-21-2011, 01:04 AM
Something about the Jets being in a No Fly Zone would be dope.

Thats been done to death though

Men of Steel
01-21-2011, 03:02 AM
Isn't it playing on CBS? so how about

Can't
Beat
Sanchez

even
Chicks can
Beat up
Sanchez

Pittsburgh43
01-21-2011, 05:10 AM
deFEET the jets!

SteelWolf62
01-21-2011, 09:34 AM
i doubt they let you bring sheetmetal to a stadium. better go with posterboard

:doh: :rofl: :rofl: :rofl:

lol. Were you making a funny?

TailgateMel
01-21-2011, 10:24 AM
I don't like the Feet jokes.. too jinxy.... worked out lousy for Welker and the Pats.

I would make a sign about Heath... I think he is gonna come up big, and that will get you on TV

Mel

Jetsfan115
01-21-2011, 11:00 AM
Clutch
Baller
Santonio

Chuck
Bombs to
Santonio

grward
01-21-2011, 11:05 AM
92+56 = dirty sanchez

I absolutely LOVE this one!! :chuckle: Although I think if you want it on TV you need to incorporate the CBS acronym.

The Foote one is good, but he won't have an impact on the game, just my opinion.

Jetsfan115
01-21-2011, 12:06 PM
One for all the homers

Can't
Believe
Steelers lost

SeinfeldNut
01-21-2011, 12:13 PM
"I hope Rex Ryan loves the smell of defeat, better than feet!!!!" :tt04:

eafratitpm3
01-22-2011, 03:00 AM
Thanks for all of your responses! We are going with 92 + 56 = Dirty Sanchez and also doing a banner for Heath(hopefully if/when he scores he'll give us the game ball), LOL. Hopefully we will be able to hang both. We will be at about the 10-15 yd line on the Steeler side closed end of stadium so be watching and if you see them during the game hit me back up here and let me know.
I wanted to find out if anyone has hung banners on the railing before at Heinz, I was planning on wrapping the string around the rail, will that work? Again I appreciate all your reaponses.

Pittsburgh43
01-22-2011, 03:08 AM
Good choice lol Have a great time! I'll definitely keep an eye out for your sign.


Lets Go Steelers!

pancake
01-22-2011, 03:39 AM
Thanks for all of your responses! We are going with 92 + 56 = Dirty Sanchez and also doing a banner for Heath(hopefully if/when he scores he'll give us the game ball), LOL. Hopefully we will be able to hang both. We will be at about the 10-15 yd line on the Steeler side closed end of stadium so be watching and if you see them during the game hit me back up here and let me know.
I wanted to find out if anyone has hung banners on the railing before at Heinz, I was planning on wrapping the string around the rail, will that work? Again I appreciate all your reaponses.

I did it for the last game at 3 rivers, and it was up the whole game. Not sure about Heinz...

Good luck, hope they let you hang it and I will be looking for it.

zsheik22
01-22-2011, 05:20 AM
Hahahahahahaha. You have our hopes up, you'd better hang that puppy up!!!




Edit: I sure hope other people make the other signs. The Ryan ones are hilarious!

finesward
01-22-2011, 07:28 AM
One for all the homers

Can't
Believe
Steelers lost

That would be

Can't
Believe
Steelers
Lost

CBSL??

How about one for tonio fans?

Cali
Bud
Smokin'

or

Chronic
Blazing
Stoner

Pittsburgh43
01-25-2011, 06:12 AM
eafratitpm3, just wanted to let you know that I was looking around on that McDonald's Fan Cam thing and I found your sign "92+56= Dirty Sanchez" and hanging to the right "It's Miller Time Baby" Kudos to you for hangin' them! Hope you had a great time!


Lets Go Steelers!

eafratitpm3
01-25-2011, 03:56 PM
Had an awesome time at the game! I'm glad some of you saw the signs. We had a bunch of NFL Films crew come over and take pics of us and the signs so we will be checking out NFL network to see the replay. The fans were so loud, it was cold but well worth our very first trip to Heinz Field! GO STEELERS!

TailgateMel
01-25-2011, 04:04 PM
Here is a picture of your sign:

http://forums.steelersfever.com/attachment.php?attachmentid=1431&d=1295986164

stairway27
01-25-2011, 04:20 PM
Here is a picture of your sign:

http://forums.steelersfever.com/attachment.php?attachmentid=1431&d=1295986164

AWESOME!:tt04:

StainlessStill
01-25-2011, 04:25 PM
Good stuff!

HERE WE GO STEELERS!

Pentheon
01-25-2011, 04:28 PM
haha nice pics of the signs

eafratitpm3
01-25-2011, 05:44 PM
Thanks everyone! My wife is the one with the gray jacket waving the Terrible Towel and I'm the one with the Black & Yellow mask getting ready to wave my terrible towel. What an awesome experience! Let's get that 7th ring Steelers!

Neil-Still-Rules-14
01-25-2011, 05:52 PM
Lol I was up in section 512 and saw your signs and immediately remembered this thread.