PDA

View Full Version : I think I found a pic of Ashley and Ben together!


Deserei90
03-01-2011, 06:51 PM
I can't really tell if it's her or not. What u think? http://s575.photobucket.com/albums/ss191/Mannemer4Life/In%20the%20Crowd/SDC15919.jpg

SteelCityMom
03-01-2011, 07:00 PM
Yes, that's her.

Looks like that at one of Ben's sister's basketball games.

Curtain_of_Steel
03-01-2011, 07:03 PM
That would be a good caption picture, lol Just a little something to pass the time with, lol

HAWK
03-01-2011, 07:04 PM
She's kinda pretty. I'd give maybe a 5 or 6 out of 10.

But I guess as long as she keeps Ben home then all is well.

Curtain_of_Steel
03-01-2011, 07:10 PM
She is actually pretty hot, girl next door kind of gal.

She looks pissy there cause Ben said, "Seriously, crate and barrel registry?"lol

HAWK
03-01-2011, 07:10 PM
Question is, does she care about Ben or does she care about his salary??

PhantomJB93
03-01-2011, 07:20 PM
They look soooooo happy together...lol

Also, I dont get why people are still complaining about her looks, I mean she's not Kim Kardashian but she still seems pretty decent to me :noidea: There's a lot worse out there...

Deserei90
03-01-2011, 07:21 PM
They look soooooo happy together...lolYes, the expressions on their face tells it all:chuckle:

Deserei90
03-01-2011, 07:24 PM
They look soooooo happy together...lol

Also, I dont get why people are still complaining about her looks, I mean she's not Kim Kardashian but she still seems pretty decent to me :noidea: There's a lot worse out there...Whose complaning? She looks okay to me.

El-Gonzo Jackson
03-01-2011, 09:17 PM
Does that shirt say "drink like a champion"???

xli...
03-01-2011, 11:25 PM
Ben looks SUPER excited to be there

Fire Arians
03-01-2011, 11:49 PM
shes cute

vasteeler
03-02-2011, 11:32 AM
They look soooooo happy together...lol

Also, I dont get why people are still complaining about her looks, I mean she's not Kim Kardashian but she still seems pretty decent to me :noidea: There's a lot worse out there...

:puke:

thumper
03-02-2011, 11:38 AM
There's a lot worse out there...

Including both those skanks he got in trouble with, by far.

She is definitely a cute girl. Anyone claiming she's only
a 5 probably never had a chick anywhere close to being
as hot as she is.

siss
03-02-2011, 02:24 PM
http://i1218.photobucket.com/albums/dd416/NicT007/Picture23.png

You can kinda see the bling on her finger.

kirklandrules
03-02-2011, 04:56 PM
I reserve judgement until I get a poolside pick. Maybe something similar to Fast Times At Ridgemount High type action.:drool:

tony hipchest
03-02-2011, 05:11 PM
i dont think thats them.

siss
03-02-2011, 05:20 PM
i dont think thats them.

Thats the happy couple alright. I did the screen captures from the game.

tony hipchest
03-02-2011, 05:22 PM
Thats the happy couple alright. I did the screen captures from the game. i dont know.

real ben = has block of cheese.

impostor ben in screen shot = no block of cheese.

:noidea:

pancake
03-02-2011, 06:16 PM
I hope they're in true love and wish them the best. I think they're a cute couple.

43Hitman
03-02-2011, 07:11 PM
i dont know.

real ben = has block of cheese.

impostor ben in screen shot = no block of cheese.

:noidea:

:rofl:

finesward
03-02-2011, 09:29 PM
they already look unhappily married...

JEFF4i
03-02-2011, 09:35 PM
Because everyone looks happy all the time every moment even when they sleep.

Stop
Being
Stupid.

That said, even Mr. Congeniality Peyton Manning frowns sometimes (when he's losing, hehehe)

tony hipchest
03-02-2011, 09:36 PM
they look like the refs are making some pretty shitty calls in the game they are watching. :noidea:

siss
03-02-2011, 09:53 PM
That screen shot was taken as his sister had fouled out.

stb_steeler
03-03-2011, 11:15 AM
Because everyone looks happy all the time every moment even when they sleep.

Stop
Being
Stupid.

That said, even Mr. Congeniality Peyton Manning frowns sometimes (when he's losing, hehehe)

Exactly.....why does everyone think some ones not happy just because the pic doesnt display a smile.....We dont smile all the time, and maybe the pic was takin when they werent lookin.

Dino 6 Rings
03-03-2011, 03:32 PM
I don't care if she lives under a bridge and has green skin and purple eyes with yellow teeth, as long as she keeps him out of the bars and away from every other gal on the planet, I'm her biggest fan!

siss
03-03-2011, 04:44 PM
I don't care if she lives under a bridge and has green skin and purple eyes with yellow teeth, as long as she keeps him out of the bars and away from every other gal on the planet, I'm her biggest fan!

Im ready to declare her worthy of saint hood.

Saint Ashley patron saint of wayward QB's.

Miracles witnessed:

She got the playboy Quarterback to settle down.

She got him in jeans that fit!
:thumbsup::chuckle::rofl:

lionslicer
03-04-2011, 01:43 PM
Looks like neither of them enjoy basketball much lol.