PDA

View Full Version : JUST GOT TICKETS!


RoethlisBURGHer
07-15-2006, 10:43 AM
I just got my tickets to Steelers @ Browns on November 19th!

This will be my first Steelers game ever and my second Browns game.I'mma be sitting with my brother and dad (Browns fans) and my friend Dave (Rams fan and hates both teams playing).

HERE WE GO STEELERS HERE WE GO!

floodcitygirl
07-15-2006, 10:46 AM
Congrats!:grin:

83-Steelers-43
07-15-2006, 10:46 AM
Very nice. Enjoy yourself and be safe.

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 10:52 AM
h shit,I accidentally ordered ticket sto the game where the Bungals come to Cleveland.Is there any way to get a refund?

83-Steelers-43
07-15-2006, 10:56 AM
h shit,I accidentally ordered ticket sto the game where the Bungals come to Cleveland.Is there any way to get a refund?

So wait, you did not get the Steelers vs Browns but the Bengals vs Browns?

Personally, I would try making a profit rather than ask for a refund. Sell them to a Bungal fan who knows no better. There are enough of them.

SCSteeler4Life
07-15-2006, 10:59 AM
Put them on Ebay. I tried to get Falcons vs. Steelers tickets it sold out in about 2 minutes.

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 11:05 AM
Now I don't think I can get the tickets at all,unless I buy them on ebay...****!

BlackNGold203
07-15-2006, 11:08 AM
Whoa...you thought you had Steelers-Browns tickets...but you actually got Bengals-Browns tickets????

klick81
07-15-2006, 11:10 AM
Whoa...you thought you had Steelers-Browns tickets...but you actually got Bengals-Browns tickets????

That's GOTTA sting!

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 11:36 AM
This so f'n sucks.I don't wanna see the Bungals and the Clowns again (that was my first ever NFL game).

I wanna see my Steeler kicking the shiat out of the Poop Stains!

melroseplace
07-15-2006, 11:37 AM
:frown: put 'em on eBay, some Bungles fan will buy 'em. then put that money towards Stillers tickets! :bouncy:

floodcitygirl
07-15-2006, 11:41 AM
Sorry this happened......ouch!!!:frown:

lamberts-lost-tooth
07-15-2006, 11:47 AM
So wait, you did not get the Steelers vs Browns but the Bengals vs Browns?

Personally, I would try making a profit rather than ask for a refund. Sell them to a Bungal fan who knows no better. There are enough of them.


Thats right...they are Bengal and Brown Fans after all....I would advertise them as "The Two Teams That Could Meet Up in the Superbowl!!!"

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 12:13 PM
Just posted a listing on Ebay,here's the link:

http://cgi.ebay.com/Cincinnati-Bengals-Cleveland-Browns-November-26th_W0QQitemZ120009285172QQihZ002QQcategoryZ16122 QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

klick81
07-15-2006, 12:26 PM
Dang...i just got a look at your ebay seller id: GOOD LUCK! LOL...i love the name, but i don't see too many bungle or stain fans trusting you. But hey, who knows, they are dumbasses.

MyCuz64Furness
07-15-2006, 12:35 PM
Sorry this happened......ouch!!!:frown:



I agree.....good luck with your ebay auction

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 12:44 PM
I am sure someone will buy them.

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 12:48 PM
HELL YES I JUST WON TWO TICKETS ON EBAY FOR STEELERS @ BROWNS!

BlackNGold203
07-15-2006, 01:22 PM
Congrats!..i was gonna say..I saw tons of Steeler/Browns tickets for sale there...good job!!!

RoethlisBURGHer
07-15-2006, 02:29 PM
I took the Bengals tickets off sale on Ebay because Ticketmaster refunded my credit card.That's easier than having a bunch of money on my credit card.

ME AND MY DAD ARE GOING TO THE GAME ON THE 19TH!TOO BAD HE'LL BE LEAVING AT HALF TIME!

floodcitygirl
07-15-2006, 03:32 PM
HELL YES I JUST WON TWO TICKETS ON EBAY FOR STEELERS @ BROWNS!Congrats again RoethlisBURGHer! Geesh....it's been a roller coaster of emotion! :rolleyes: :sofunny:

SteelersMongol
07-15-2006, 04:09 PM
... I would advertise them as "The Two Teams That Could Meet Up in the Superbowl!!!"

Ha ha ha. That was good one. :sofunny:

SteelerzGirl
07-16-2006, 12:00 PM
HELL YES I JUST WON TWO TICKETS ON EBAY FOR STEELERS @ BROWNS!

:sofunny:

I'm glad it all worked out for ya, hon. Geesh...(lol). Have a great time! :smile: