Steelers Fever Forums

Steelers Fever Forums (http://forums.steelersfever.com/index.php)
-   Introductions (http://forums.steelersfever.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   New Member, DW (http://forums.steelersfever.com/showthread.php?t=1012)

Dirtywater 06-24-2005 12:37 AM

New Member, DW
 
Hey all, new member here. Just wanted to stop by and say hi. I like the forum here.

Anyway, I'm looking forward to the new season and can't wait to talk some good football. I already see some familiar faces.

Anyway, hi!

DW

BlitzburghRockCity 06-24-2005 01:21 AM

Re: New Member, DW
 
oh NO, another pats fan!! :D Welcome to SF!

Prosdo 06-24-2005 01:28 AM

Re: New Member, DW
 
Welcome to SF!

LambertIsGod58 06-24-2005 11:24 AM

Re: New Member, DW
 
Welcome, but I hate the Pats.....I was at the 2002 AFC Championship.

clevestinks 06-24-2005 02:38 PM

Re: New Member, DW
 
Welcome, at least your team is a good one. I can handle crap from you, you can back it up. Bengals fans have nothing better to do than start shit, because there is nothing better to do in Cinci. There team sucks.

Dirtywater 06-24-2005 05:29 PM

Re: New Member, DW
 
Hey thanks. I'm not much of a trash talker, but enjoy some good football talk.

I need this off-season to end already. Sheesh!

clevestinks 06-24-2005 05:33 PM

Re: New Member, DW
 
Don`t like trash talk, the welcome. Come often.

bigbensgirl7 06-24-2005 05:36 PM

Re: New Member, DW
 
Welcome. You'll enjoy it here, even though most of us hate the Pats (for obvious reasons) we do respect them!!!

Dirtywater 06-24-2005 05:47 PM

Re: New Member, DW
 
Yeah, this seems like the best Steelers board I've seen. I do have to admit that the last time I talked on a Steelers board they flamed me off. Then again it was the night of the AFC Championship game. The lot there were more upset that the Pats were swinging their towels at the crowd then the fact that they lost the game.

To their credit, some messaged me and apologozed, but I figured I'd stay away from Stellers boards for a while.

Anyway, I look forward to some good talk. Should be a great season.

:cheers:

DW

BlitzburghRockCity 06-24-2005 06:54 PM

Re: New Member, DW
 
You gotta admit we're passionate about our black n gold.. but we respect what you've done. We may not like it, and we may hate your team, but hey, thats what football is all about.. rivalries !! We'll see in a few months when it counts again :cheers:

Post away and have fun, we all do!


All times are GMT -5. The time now is 11:13 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Shoutbox provided by vBShout v6.2.1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Navbar with Avatar by Motorradforum