Steelers Fever Forums

Steelers Fever Forums (http://forums.steelersfever.com/index.php)
-   Pittsburgh Steelers (http://forums.steelersfever.com/forumdisplay.php?f=7)
-   -   DTV Switch at Overtime (http://forums.steelersfever.com/showthread.php?t=2630)

SteelersGirlTN7 11-20-2005 05:29 PM

DTV Switch at Overtime
 
OMG - I don't think I ever saw a more pissed off group of people, then when the game switched over to the Denver game. I'm in TN - but it happened to parents in OH too - so I'm guessing DTV had to make some adjustments or something cuz OT. Whatever it was - in the long run, it wasn't worth seeing the end if you're a Steeler fan LOL

AvoidLLoyd95 11-20-2005 05:35 PM

Re: DTV Switch at Overtime
 
I almost broke the remote looking for the game. What a screw up on their part, huh.

XxKnightxX 11-20-2005 05:46 PM

Re: DTV Switch at Overtime
 
same here...it kept doing an overvoice message on the game as suggs had that int and then it switches over to the denver game....i exploded in anger.

Ambridge 11-20-2005 06:06 PM

Re: DTV Switch at Overtime
 
I was sitting there wondering WTF is going on here and getting ready to call customer service at DTV to express my displeasure in a very A-Hole fashion.

Atlanta Dan 11-20-2005 08:30 PM

Re: DTV Switch at Overtime
 
Game went off in Atlanta for about 2 minutes - black screen/switch to Denver-Jets/black screen/switch back to Steelers-Ravens, during which time I called my cousin in Pittsburgh to get play by play. Too bad what came back was not worth watching.

I called DirecTV, which is blaming the satellite feed by CBS for dropping the game.

steelersgirl86 11-21-2005 08:53 AM

Re: DTV Switch at Overtime
 
Luckily for us when the game switched off we just switched it to the browns game channel and there game was over so ours was on. But yeah like you said you didnt miss much.


All times are GMT -5. The time now is 04:07 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Shoutbox provided by vBShout v6.2.1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Navbar with Avatar by Motorradforum