Why register with the Steelers Fever Forums?
 • Intelligent and friendly discussions.
 • It's free and it's quick. Always.
 • Enter events in the forums calendar.
 • Very user friendly software.
 • Exclusive contests and giveaways.

 Donate to Steelers Fever, Click here
 Our 2013 Goal: $400.00 - To Date: $00.00 (00.00%)
 Home | Forums | Editorials | Shop | Tickets | Downloads | Contact Pittsburgh Steelers Forum Feed Not Just Fans. Hardcore Fans.

Go Back   Steelers Fever Forums > Steelers Football > Pittsburgh Steelers


Steelers Fever Fan Shop

Doc's Sports Get FREE NFL Picks and College Football picks as well as Football Lines like live NFL Lines and updated NFL Power Rankings all at Doc's Sports Service.

Steelers Steelers - Referees    Browns

Reply
 
Thread Tools
Old 10-21-2005, 03:41 PM   #11
hicksfan
Bench Warmer
 
hicksfan's Avatar
 

Join Date: Oct 2005
Posts: 156
Member Number: 745
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

I saw that dude when I went to the Jets playoff game last year. Truthfully, I wish he'd worry about more serious issues.

You do know that Rooney was offered the term "America's Team" first and rejected it, right? The Cowboys then proclaimed themselves that. So you know it had to be really hollow during those SB loses at the time.

When I start hearing all their inane rhetoric that little jewel always makes me smile.
__________________
think for yourself
question authority
hicksfan is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2005, 04:28 PM   #12
hmmmmmmmm
Banned
 
hmmmmmmmm's Avatar
 

Join Date: Sep 2005
Posts: 212
Member Number: 679
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

Hmmmmmmmmmm thats sumthin ive never heard before. So i think youre a liar lol
hmmmmmmmm is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2005, 04:34 PM   #13
hicksfan
Bench Warmer
 
hicksfan's Avatar
 

Join Date: Oct 2005
Posts: 156
Member Number: 745
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

Quote:
Originally Posted by hmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmm thats sumthin ive never heard before. So i think youre a liar lol
In the early '80s, NFL Films approached Art with an idea. They wanted to give the Steelers a nickname - "America's Team." After all, they were very popular, the Team of the Decade for the 70's, why not give them a title? "No," Mr. Rooney said, "They aren't America's Team. They're Pittsburgh's Team."

--Pittsburgh Post Gazette August 30th, 1998
__________________
think for yourself
question authority
hicksfan is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2005, 09:37 PM   #14
hmmmmmmmm
Banned
 
hmmmmmmmm's Avatar
 

Join Date: Sep 2005
Posts: 212
Member Number: 679
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

uh huh........hmmmmmmmm
hmmmmmmmm is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2005, 08:19 PM   #15
I.C. Lights
Starter
 

Join Date: Aug 2005
Location: Philly
Posts: 573
Member Number: 530
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

Quote:
Originally Posted by hicksfan
In the early '80s, NFL Films approached Art with an idea. They wanted to give the Steelers a nickname - "America's Team." After all, they were very popular, the Team of the Decade for the 70's, why not give them a title? "No," Mr. Rooney said, "They aren't America's Team. They're Pittsburgh's Team."

--Pittsburgh Post Gazette August 30th, 1998

That's interesting. Just more points for ol' Ronney. Gotta love him.
I.C. Lights is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2005, 11:49 PM   #16
soniczilla
Water Boy
 
soniczilla's Avatar
 

Join Date: Oct 2005
Posts: 49
Member Number: 686
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: steelers are going to win because of jesus

Haha, that guy rules.
__________________
soniczilla is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Shoutbox provided by vBShout v6.2.1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Navbar with Avatar by Motorradforum
no new posts