Why register with the Steelers Fever Forums?
 • Intelligent and friendly discussions.
 • It's free and it's quick. Always.
 • Enter events in the forums calendar.
 • Very user friendly software.
 • Exclusive contests and giveaways.

 Donate to Steelers Fever, Click here
 Our 2014 Goal: $450.00 - To Date: $450.00 (100.00%)
 Home | Forums | Editorials | Shop | Tickets | Downloads | Contact Pittsburgh Steelers Forum Feed Not Just Fans. Hardcore Fans.

Go Back   Steelers Fever Forums > Steelers Football > Pittsburgh Steelers


Steelers Fever Fan Shop

Doc's Sports Get FREE NFL Picks and College Football picks as well as Football Lines like live NFL Lines and updated NFL Power Rankings all at Doc's Sports Service.

Steelers Fever Presents...

Steelers Panthers

GAMEDAY
Sunday, September 21, 8:30 PM
NBC
Reply
 
Thread Tools
Old 10-13-2009, 07:13 PM   #1
JeromeBusBettis93
Water Boy
 

Join Date: Oct 2009
Posts: 18
Member Number: 15039
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

http://www.powernfl.com/

We are ranked 10th on the rankings, isn't that terrible?

I guess we kinda deserve some of it, but come on, 10th? We can soooo beat the broncos. We can SOOO beat the jets.


What do you guys think?


oh and for those new, this site compiles 4 rankings (espn, fox, cbs, nfl.com) and puts it into one.

its kinda cool tho.

I know we all hate rankings but lol we all know we secretly love em, lol.

Cuz we fans.


but 10th... i can't live with that!
JeromeBusBettis93 is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 07:18 PM   #2
Christian Snyder
Team Captain
 
Christian Snyder's Avatar
 

Join Date: Sep 2009
Location: Lebanon, Pennsylvania
Posts: 952
Gender: Male
Member Number: 14544
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

Quote:
Originally Posted by JeromeBusBettis93 View Post
http://www.powernfl.com/

We are ranked 10th on the rankings, isn't that terrible?

I guess we kinda deserve some of it, but come on, 10th? We can soooo beat the broncos. We can SOOO beat the jets.


What do you guys think?


oh and for those new, this site compiles 4 rankings (espn, fox, cbs, nfl.com) and puts it into one.

its kinda cool tho.

I know we all hate rankings but lol we all know we secretly love em, lol.

Cuz we fans.


but 10th... i can't live with that!
Personally, I think we should be ranked 8th. But, what does it matter what some person's opinion is of the Steelers, anyway?



Christian Snyder is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 07:24 PM   #3
AllD
Team Owner
 

Join Date: Jan 2009
Posts: 2,586
Member Number: 11931
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

We can beat the best team in the NFL- evidenced when we beat ourselves twice. Hopefully the team is still getting its legs and injuries do not wear us out.
__________________
ALL DEFENSE!!!
AllD is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 07:29 PM   #4
JeromeBusBettis93
Water Boy
 

Join Date: Oct 2009
Posts: 18
Member Number: 15039
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

Quote:
Originally Posted by AllD View Post
We can beat the best team in the NFL- evidenced when we beat ourselves twice. Hopefully the team is still getting its legs and injuries do not wear us out.
Lol good one


But yeah I think we should be ranked 6th.

Or maybe we'll fly under the radar to the sb again (05')


But those rankings are cool to look at.
JeromeBusBettis93 is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 07:36 PM   #5
BadBradz24
Water Boy
 

Join Date: Oct 2009
Location: cleveland ohio unfortunately
Posts: 13
Gender: Male
Member Number: 14901
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

10th is a decent ranking considering we almost lost to the lions...we need some defense!!
BadBradz24 is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 07:44 PM   #6
The Duke
Living Legend
 

Join Date: Jan 2007
Posts: 7,459
Gender: Male
Member Number: 4800
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

Dammit!! I so wanted the steelers in the BCS championship this year

there's always next year I guess....
The Duke is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 08:11 PM   #7
sharkweek
Head Coach
 
sharkweek's Avatar
 

Join Date: Aug 2009
Posts: 1,869
Member Number: 14205
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

yeah, power rankings are precisely for teams like the Broncos and Bengals so their fans can point to it and feel better about their situation instead of later in the season when they're losing the games that matter

based on the first 5 weeks of play, only the Colts, Giants and Vikings are playing at a level that give me some concern as to how the Steelers might match up, and really I'm not too concerned about the Giants and Vikings.
sharkweek is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 10:18 PM   #8
JeromeBusBettis93
Water Boy
 

Join Date: Oct 2009
Posts: 18
Member Number: 15039
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

Quote:
Originally Posted by sharkweek View Post
yeah, power rankings are precisely for teams like the Broncos and Bengals so their fans can point to it and feel better about their situation instead of later in the season when they're losing the games that matter

based on the first 5 weeks of play, only the Colts, Giants and Vikings are playing at a level that give me some concern as to how the Steelers might match up, and really I'm not too concerned about the Giants and Vikings.
You are right, but the ranking websites like espn fox, or powernfl.com for example, give us, the fans, something to look at during the week.


You could say the same about stats, but we still all love stats.
JeromeBusBettis93 is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 10:22 PM   #9
stillers4me
Living Legend
 
stillers4me's Avatar
 

Join Date: Jul 2006
Posts: 8,670
Gender: Female
Member Number: 2656
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

I don't pay attention to stuff like that. The same "experts" that are writing us off because we are "barely beating bad teams" are treating the Bengals like the next coming of the New England Patriots* when they are barely beating the same teams. The Bengals are so awesome... Whatever.
__________________
"We're not going to turn our backs on him," Ward said. "We're going to treat him like our brother. We're going to accept him back and be very supportive of him and help him get through this. In this locker room, he's still our quarterback."
stillers4me is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2009, 10:29 PM   #10
tony hipchest
IRONMAN a.k.a. Tony Stark
 
tony hipchest's Avatar
 

Join Date: Sep 2005
Location: Give me back my game...
Posts: 39,255
Member Number: 658
Thanks: 1,901
Thanked 8,181 Times in 3,487 Posts
Default Re: Steelers ranked 10th on the powernfl.com rankings!!!!! wth

Quote:
Originally Posted by JeromeBusBettis93 View Post
http://www.powernfl.com/

We are ranked 10th on the rankings, isn't that terrible?

I guess we kinda deserve some of it, but come on, 10th? We can soooo beat the broncos. We can SOOO beat the jets.


What do you guys think?
a couple of years ago, a far superior steelers team lost to the sucky rookie led broncos and the 1-10 clemens led jets...

i think that is shit.

it should not be repeated, but very well could.
__________________
tony hipchest is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Shoutbox provided by vBShout v6.2.1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Navbar with Avatar by Motorradforum
no new posts